brak dostepu do bazy SR - Problemy techniczne z oprogramowaniem

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 14 sty 2009, 15:13

miałem zmianę osoby prowadzącej SR, utworzyłem drugą osobę, pierwszą wykasowałem, no i pewna osoba zmieniła mi rolę nowej osoby z administratora na inną...
po ostatniej aktualizacji programu nie można zaktualizować bazy danych, brak dostępu do programu, CZY JEST JAKIEŚ TZW. TYLNE WEJŚCIE DO PROGRAMU??????????????????
~Krzysztof


Napisano: 14 sty 2009, 18:35

Można sie zalogować na specjalnego Uzytkownika, ale po login i hasło musi sie Pan zgłosić do serwisu , bo nie są to dane które można podawać na forum. Najlepiej napisać na [email protected].
~SygnitySR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x