Przez własne gapiostwo nie wpisałem na SI KDR nr tel kom. wnioskodawcy - jest wpisany tylko stacjonarny. Po zatwierdzeniu wniosku (obejmującego wyłącznie karty tradycyjne) i przyznaniu kart nie dało się już tego odkręcić - opcja ze zmianą danych teleadresowych jest nieaktywna. Czy ktoś zna jakiś alternatywny sposób, żeby ten nr tel kom. jednak był wpisany w systemie? Bo wygląda na to, że jak karty przyjdą, to będę musiał po prostu zadzwonić do wnioskodawcy żeby powiedzieć o tym, że ma karty do odebrania...
Ja i tak dzwonię nawet jak wprowadzam numer telefonu do systemu bo zwłaszcza jeśli chodzi o osoby starsze to nie zwracają uwagi na SMS dlatego się cieszą jak zadzwonię i poinformuję że karty są
Jeśli to chodzi o numer wnioskodawcy to bym olał to, jedynie zapisał sobie gdzieś że jak karty przyjdą to żeby powiadomić. Generalnie jak mi z tydzien czasu ludzie nie odbierają to dzwonie i przypominam UPRZEJMIE ze są do odbioru, a teraz jeszcze te starsze osoby... ehh... niektórzy nie odczytają smsów bo albo się nie znają czy coś
Nikt nie jest nieomylny, a system powinien pozwolić na modyfikację takiego pola - a niestety nie pozwoli.