brak powiadomienia email do wyslania w rejestrze powiadomien - Dobry Start (300+)

  
Strona 2 z 6    [ Posty: 52 ]

Napisano: 05 lip 2018, 13:46

Na pewno? Może być odznaczona zgoda na e-mail. Wtedy ta informacja nie ukazuje się w rejestrze powiadomień. Można spróbować też cofnąć do opracowania i jeszcze raz zatwierdzić. W rejestrze powiadomień trzeba jeszcze kliknąć wyślij.
Młodypracownik
Starszy referent
Posty: 620
Od: 22 mar 2017, 10:15
Zajmuję się: ŚR/FA/KDR/CP/Dodatki energetyczne


Napisano: 05 lip 2018, 13:57

no włanie wysyłałam z rejestru powiadomień 'informację o przyznaniu ..." po zatwierdzeniu decyzji-wypłaty świadczenia dobry start

osoba dostała jedynie wiadomość: Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż złożony przez Państwa wniosek przeszedł pozytywnie proces weryfikacji poprawności i kompletności dokumentów. Wniosek został przekazany do podjęcia decyzji. Poinformujemy Państwa o podjęciu decyzji.
Z poważaniem,
..
Powyższa wiadomość została wysłana automatycznie, nie musisz na nią odpowiadać.

A ja wysyłałam informację o przyznaniu ... Widziałam ją w "okienku" wiadomości ...
ew@1
Referent
Posty: 495
Od: 09 mar 2017, 9:50
Zajmuję się: ŚW,FA, 500+

Napisano: 05 lip 2018, 13:58

Może wyśle się za jakiś czas? Jak masz ustawione parametry wysłania?
Młodypracownik
Starszy referent
Posty: 620
Od: 22 mar 2017, 10:15
Zajmuję się: ŚR/FA/KDR/CP/Dodatki energetyczne

Napisano: 05 lip 2018, 14:08

ale ja tej wiadomości już nie widzę w rejestrze powiadomień - nie ma jej w żadnym statusie
a czy korzystacie z "pełnej automatyzacji powiadomień" widzę, że jest taka możliwość z pakietu narzędziowego?
ew@1
Referent
Posty: 495
Od: 09 mar 2017, 9:50
Zajmuję się: ŚW,FA, 500+

Napisano: 05 lip 2018, 15:12

czy te informacje wam sie wyslaly po 4 godzinach, bo u nas jest status do wyslania a jak zaznacze pokaz wyslane to nie ma nic
gopsosk
Referent
Posty: 330
Od: 20 mar 2017, 16:01
Zajmuję się: FA,Św, Śr,

Napisano: 05 lip 2018, 15:16

u mnie po 4 godzinach ale "wyslalo się" co innego niż chciałam ... miała być informacja o przyznaniu a poszlo powiadomienie jw. a informacja zginęła jak kamień w wodę nie ma jej nigdzie w rejestrze powiadomień
ew@1
Referent
Posty: 495
Od: 09 mar 2017, 9:50
Zajmuję się: ŚW,FA, 500+

Napisano: 06 lip 2018, 7:31

musicie mieć coś źle poustawiane
sprawdżcie na koleżankach kolegach z pracy
jasiak
VIP
Posty: 3464
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR

Napisano: 06 lip 2018, 9:16

no właśnie wysłałam do znajomych osób i 3 razy to samo ... dzisiaj nie ma tej wiadomości w podglądzie która wczoraj miała status "do wysłania" nigdzie jej nie ma w rejestrze i osoba jej nie dostała na maila ...

widzę, że jest jakaś poprawka od Sygnity ale nie wiem czy coś da
ew@1
Referent
Posty: 495
Od: 09 mar 2017, 9:50
Zajmuję się: ŚW,FA, 500+

Napisano: 06 lip 2018, 9:32

U nas jest dokładnie taki sam cyrk. Mejl wysłany zniknął z rejestru powiadomień a do adresata nie dotarł. (Sygnity)
rachela
Stażysta
Posty: 128
Od: 15 mar 2016, 21:58
Zajmuję się:

Napisano: 06 lip 2018, 10:18

po aktualizacji nie ma wogole tych powiadomien przygotowanych do wyslania a jak zrobie pokaz wyslane to nic nie ma i nie wiem czy wiadomosci dotarly czy nie
gopsosk
Referent
Posty: 330
Od: 20 mar 2017, 16:01
Zajmuję się: FA,Św, Śr,



  
Strona 2 z 6    [ Posty: 52 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x