budżet efs - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Napisano: 21 mar 2014, 9:54

kiedy wprowadzacie plan wydatków efs do budżetu ośrodka
po podpisaniu umowy czy przed
ania
~ania
VIP
Posty: 1943
Od: 18 maja 2011, 16:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: C, Polska


Napisano: 21 mar 2014, 10:07

robiąc budżet na 2013 wprowadziłam sobie niektóre paragrafy z efs. Po zatwierdzeniu projektu i podpisaniu umowy zrobię porządek na paragrafach.
~OlaII

Napisano: 21 mar 2014, 10:12

ja też mam już w budżecie jak będzie podpisana umowy wtedy uporządkuję paragrafy,
czy płacicie \"13\" pracownikowi zatrudnionemu z projektu, mam to w kosztach projektu ale nie mam pieniędzy czy mogę kwotę 13 przelać na konto projektu i i z tego konta wypłacić 13
~gops

Napisano: 21 mar 2014, 10:17

możesz wypłacić z własnych a w momencie otrzymania środków zrefundować
~Anka

Napisano: 21 mar 2014, 10:28

tylko że z własnych nie mam takiego planu z 7 i 9
~gops

Napisano: 21 mar 2014, 11:12

płacę z 4040 a później refunduję i przeksięgowuję.
~OlaII

Napisano: 21 mar 2014, 11:53

W 4040 NIE MAM AZ TAKIEGO PLANU
~gops

Napisano: 21 mar 2014, 13:02

Przenieś z innego, a po zatwierdzeniu wniosku o dofinansowanie przeniesiesz a powrotem a w efs zrobisz § 4047, 4049
~OlaII

Napisano: 21 mar 2014, 15:46

dziekuje za odpowiedzi
cos się w tym roku skarbniczce przywidziało że trzeba przed podpisaniem umowy mieć wprowadzony projekt do planu

ja zawsze planuję w 85219 większy srodki na 13 a później po refundacji przerzucam na 4010
ania
~ania
VIP
Posty: 1943
Od: 18 maja 2011, 16:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: C, Polska

Napisano: 22 mar 2014, 23:41

u nas pan na efs był wprowadzony w uchwale wraz z planem na bierząca działalność ośrodka czyli w grudniu 2013r
~as



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x