CAS jak Wam dziś działa? łódzkie - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 19 ]

Napisano: 04 kwie 2014, 12:01

Mało tego... jeszcze system bezlitośnie śle, że jednostka nie wczytała sprawozdań! No jak jednostka ma wczytać jak system padł. Chociaż by to zablokowali.... ech
~Natalia


Napisano: 04 kwie 2014, 12:17

Czy ktoś wie co należy wliczyć w średnioroczny koszt uczestnictwa 1 osoby w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej (brak objaśnień). Czy należy ujmować wszystkie ponoszone koszty wraz z wynagrodzeniami?
~ewelina

Napisano: 04 kwie 2014, 12:21

niestety ale wczoraj i dzis w MPiPS maja problem z CAS... i będę sie one według mnie powtarzać.

A w ogóle jak ruszy podłączanie do Empatii to dopiero się wszystko połozy..znając życie i dostawców oprogramowania..
~ut

Napisano: 04 kwie 2014, 12:24

@ut - podłączenie do Empatii dawno ruszyło i nie ma problemów z podłączeniem do niej Pomostów, a akurat na CAS to wpływu nie ma. pozdrawiam
~Tomek

Napisano: 04 kwie 2014, 12:31

Nie o tym pisałem Tomku z Sygnity chodzi o całokształt naszej pracy która zaczyna się krecić tylko koło monitora lCD a nie koło człowieka - sprawozdania, kulejący CAS , 16 milonów na RJPS!! (notabene to jest temat dla deb..nych dziennikarzy a nie PIU). Sypiace sie SR. Wymuszanie scalania baz SR i DM za niezła kasę!!
itd.
~ut

Napisano: 04 kwie 2014, 12:35

Ja odpowiadam za Pomost - działa poprawnie, wszystko jest na czas, nic się nie wysypuje. CAS, RJPS, SR, to rzeczy tak różne od siebie, że trudno je wkładać do jednego worka. Z tego co wiem, to nad rozwiązaniem problemów wydajnościowych na serwerach MPiPS pracuje cały sztab ludzi, trzeba 3mać za nich kciuki.
Oczywiście współczuję Wam kłopotów, ale ze swojej strony ich nie dokładam - Pomost jes tu mocnym ogniwem, nie sprawiającym problemów.
pozdrawiam
~Tomek

Napisano: 04 kwie 2014, 12:37

powinni nam wydłużyć termin OZPS, nie dość że wczytali je dopiero 17 marca to teraz ciągle jest niedostępny
~OPS

Napisano: 04 kwie 2014, 12:52

Szanowni Państwo

Uprzejmie informujemy, że z powodu prowadzonych prac serwisowych Centralna
Aplikacja Statystyczna będzie niedostępna w dniu 04 kwietnia 2014 r. do godziny 13.00.
O ewentualnym przedłużenia czasu trwania prac serwisowych zostaną Państwo poinformowani.

Z poważaniem serwis Centralnej Aplikacji Statystycznej
[email protected]

no to tyle w temacie... nie ma jak serwis w czwartek i piątek...w godzinach pracy...
~ewa

Napisano: 04 kwie 2014, 17:02

\"W dzisiejszym dniu ciągle trwaja prace serwisowe nad naprawą aplikacji CAS, nie możemy przybliżyć dokładnej godziny naprawy, prawdopodobnie dziś nie będzie dostepna aplikacja. Prosiłbym o cierpliwośc i jednak sprobowanie dopiero w poniedziałek.


Grzegorz Szyszkowski
Pion Public\"
~Ślązak


  
Strona 2 z 2    [ Posty: 19 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x