Co mówią polskie media na temat przyczyn katastrofy? - HYdE PaRK

  
Strona 8 z 165    [ Posty: 1641 ]

Napisano: 14 maja 2010, 12:23

10;21 to mój wpis - za dlugo pisalam
Dzidka
dzibar
Specjalista
Posty: 22161
Od: 06 sie 2006, 18:41
Zajmuję się:
Strona WWW: http://vp.pl
Lokalizacja: Gliwice, Polska


Napisano: 14 maja 2010, 23:15

Polskie, a przede wszystkim polskojęzyczne media w Polsce mówią tak, że nie wiadomo o co chodzi. Zamach, to raczej teoria spiskowa...
~pracownik socjalny


Napisano: 15 maja 2010, 14:56

i dlatego wystarczylo tylko rzetelnie zgodnie z polskim prawem zabrac sie do rzeczy przez tych, ktorzy mieli sie sprawa zajac tj. nadzor Prokuratora Generalnego i wszystko dyplomatycznie byłoby ok.
Dzidka
dzibar
Specjalista
Posty: 22161
Od: 06 sie 2006, 18:41
Zajmuję się:
Strona WWW: http://vp.pl
Lokalizacja: Gliwice, Polska

Napisano: 17 maja 2010, 17:03

~do poczytania na blogu ...

Napisano: 19 maja 2010, 11:34

~olo

Napisano: 19 maja 2010, 12:20

Jeżeli Pan Prokurator Generalny nie weźmie sprawy w swoje ręce to prawda nigdy nie ujrzy światła dziennego.
Dzidka
dzibar
Specjalista
Posty: 22161
Od: 06 sie 2006, 18:41
Zajmuję się:
Strona WWW: http://vp.pl
Lokalizacja: Gliwice, Polska

Napisano: 19 maja 2010, 12:36

\"Lądowanie w Smoleńsku nie jest cyrkową sztuczką. Smoleńsk Siewiernyj, na którym doszło do katastrofy prezydenckiego Tu-154M, wbrew lansowanym tezom nie jest prymitywnym klepiskiem porośniętym chaszczami. To wojskowy obiekt doskonale przygotowany do przyjmowania maszyn znacznie cięższych niż tupolewy. Dysponuje systemem urządzeń ślepego lądowania (USL), umożliwiającym lądowanie nawet w trudnych warunkach atmosferycznych. Na lotnisku pracują dwa radary. Jak mówią piloci, którzy znają to lotnisko, standardowa procedura polega tu na wyjściu nad dalszą radiolatarnię nad chmurami, a następnie na wykonaniu lotu kursem odwrotnym od kursu pasa startowego, z niewielkim odchyleniem w bok. Po ustalonym czasie pilot wykonuje zakręt na kurs lądowania, ustawiając się w jego osi. Wielkość dochylenia w prawo bądź lewo podaje pilotowi operator radaru. Czy polscy śledczy wiedzą, jakie parametry dostał mjr Arkadiusz Protasiuk?...\"
~slde

Napisano: 19 maja 2010, 12:47

dlaczego na takie sensowne pytania nie ma odpowiedzi? Przecież to specjaliści?
Dzidka
dzibar
Specjalista
Posty: 22161
Od: 06 sie 2006, 18:41
Zajmuję się:
Strona WWW: http://vp.pl
Lokalizacja: Gliwice, Polska

Napisano: 19 maja 2010, 13:01

Anodina przemówiła. W kabinie pilotów nie było jednej lecz dwie osoby spoza załogi. Pamiętacie, że najpierw były cztery podejścia do lądowania, potem dwa a skończyło się na jednym. Niedługo dowiemy się, że wszyscy tam byli.

Dlaczego ja im nie wierzę? Pewnie to jakaś obsesja. Przecież 4 podejścia do lądowania czy jedno to to samo. Łatwo przeoczyć samolot w takiej mgle. A może dlatego:

https://niezalezna.pl/article/show/id/34302

Jeszcze tylko trzeba rozpoznać głos tej drugiej osoby bo na razie nie można. Ale, jak zapewniają przedstawiciele polskiego rządu Rosjanie także śledzą nagłówki w naszej i prasie.
Jest więc nadzieja, że głos zostanie rozpoznany w \"stosownym momencie\" adekwatnie do tego, jakie będą nagłówki naszej prasy. Zresztą Rosjanie już nie raz w naszej historii przychodzili nam z \"bratnią pomocą\".
~jest odpowiedź



  
Strona 8 z 165    [ Posty: 1641 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x