Jakbym miał przyjmować nowy wniosek i wydawać nową kartę bo ktoś zmienił numer telefonu / maila to bym chyba zwariował. Po to masz załącznik ZKDR-04, który dajesz by zaktualizować dane i tyle. Niepotrzebnie ten wniosek przyjełaś i wprowadziłaś do systemu, sobie tylko mieszasz w systemie bo będzie ci naliczać koszty etc etc. potem w sprawozdaniu wyjaśnienia i poprawianie.Asia1008 pisze:Pani we wniosku podała zły adres mailowy, po kilkunastu dniach obudziła się i przyszła złożyć wniosek o dodatkową formę , gdyż karta w formie elektronicznej jej nie działa... po wprowadzeniu wniosku wyskoczył błąd komunikacyjny, że karta elektroniczna nie zostanie przyznana, bo dana osoba posiada juz kartę elektroniczną... co w tym przypadku zrobić? czy poprzez zarządzanie kartami moge zmienic adres mailowy na prawidlowy? tylko pytanie czy automatycznie przyjdzie pani linka aktywacyjny na podany prawidłowo mail?