co zrobić z trudnym nastolatkiem
co zrobić z trudnym nastolatkiem
Witam
Nie wiem już czy piszę w dobrym miejscu ale mam nadzieję, że tak.
Mój brat mieszka sam z mamą, ja studiuję, rodzice są w separacji, brat ma ADHD i zaczyna terroryzować mamę(przekleństwa, szarpaniny), prawie w ogóle nie chodzi do szkoły. Zdecydowałyśmy, że jednak mama już sobie nie poradzi, myślałyśmy żeby go wysłać do jakiejś placówki (jest w 2 klasie gimnazjum) ale boimy się, że nikt mu tam nie pomoże, a koledzy będą się nad nim znęcać, zależy nam na jakiejś dobrej placówce w woj. podkarpackim.
Doradźcie takie miejsce albo artykuły albo cokolwiek co by nam pomogło, bo nie wiemy gdzie szukać i co robić dalej, a sama boję się o mamę...
Nie wiem już czy piszę w dobrym miejscu ale mam nadzieję, że tak.
Mój brat mieszka sam z mamą, ja studiuję, rodzice są w separacji, brat ma ADHD i zaczyna terroryzować mamę(przekleństwa, szarpaniny), prawie w ogóle nie chodzi do szkoły. Zdecydowałyśmy, że jednak mama już sobie nie poradzi, myślałyśmy żeby go wysłać do jakiejś placówki (jest w 2 klasie gimnazjum) ale boimy się, że nikt mu tam nie pomoże, a koledzy będą się nad nim znęcać, zależy nam na jakiejś dobrej placówce w woj. podkarpackim.
Doradźcie takie miejsce albo artykuły albo cokolwiek co by nam pomogło, bo nie wiemy gdzie szukać i co robić dalej, a sama boję się o mamę...
Re: co zrobić z trudnym nastolatkiem
ja ze swojego doświadczenia wiem, że nikt do tego poważnie nie podejdzie.
Policja- dopiero wtedy jak popełni przestepstwo
Szkoła- jak im zalezie za skórę
Sąd- na wniosek rodzica dfa kuratora za którego będziecie jeszcze płacić
Nie wiem co doradzić?? przeczekać??? dużo rozmawiać? cierpliwości?? tylko że chłopaki to zejdą na drogę przestępstwa.
W naszym systemie to jest KLĘSKA Z TAKIM NASTOLATKIEM!!! Rodzice są zdani na siebie. Pozdrawiam i życzę rozwiązania problemu
Policja- dopiero wtedy jak popełni przestepstwo
Szkoła- jak im zalezie za skórę