Witam
Mam pytanie jak to jest w praktyce czy pracownik ma obowiązek działać na korzyść klienta czy na korzyść ops.
Mam do czynienia z pracownikiem który ewidentnie robi wszystko aby ops jak najmniej pomógł klientowi
Zdaje sobie sprawe ze klient powinien wykorzystać własne środki i aby sobie pomóc i stanąć na nogi ale skoro czasem nie daje rady i zwraca sie o pomoc do ops to pracownik nie ma prawa zniechęcać , krytykować , poniżać i bezczelnie kłamać ze w dniu wywiadu był u klienta w domu a go nie zastał prawda sie taka ze klient cały dzień siedział w domu i nie ma domofonu na który pracownik socjalny usilnie dzwonił ( tak twierdzi ) to oznacza że bezczelnie kłamie
Kiedy klient sam zgłosił sie do pracownika ten rozmawiał z nim nie przerywając czytania gazety w pracy !!!!
Klient zgłosił powyższy incydent i wiele innych kierownikowi i czeka na odpowiedz.
Jak to sie dzieje że tacy ludzie pracują w ops ?