czy to możliwe - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
Wybrane tematy:
posiłek w szkole i w domu -wniosek Dyrektora 20% Weryfikacja 40 Zasiłek celowy dla osadzonego w ZK AOON - dojazd własnym samoch. do 15.06.22r. decyzja zmieniająca DPS AOON/OW

Napisano: 05 wrz 2014, 7:59

Witam
Mam pytanie jak to jest w praktyce czy pracownik ma obowiązek działać na korzyść klienta czy na korzyść ops.
Mam do czynienia z pracownikiem który ewidentnie robi wszystko aby ops jak najmniej pomógł klientowi
Zdaje sobie sprawe ze klient powinien wykorzystać własne środki i aby sobie pomóc i stanąć na nogi ale skoro czasem nie daje rady i zwraca sie o pomoc do ops to pracownik nie ma prawa zniechęcać , krytykować , poniżać i bezczelnie kłamać ze w dniu wywiadu był u klienta w domu a go nie zastał prawda sie taka ze klient cały dzień siedział w domu i nie ma domofonu na który pracownik socjalny usilnie dzwonił ( tak twierdzi ) to oznacza że bezczelnie kłamie
Kiedy klient sam zgłosił sie do pracownika ten rozmawiał z nim nie przerywając czytania gazety w pracy !!!!
Klient zgłosił powyższy incydent i wiele innych kierownikowi i czeka na odpowiedz.
Jak to sie dzieje że tacy ludzie pracują w ops ?
zbulwersowana


Napisano: 05 wrz 2014, 14:29

Hej :D
To chyba o mnie :roll:
Zeżartyrutynąprsoc

Napisano: 05 wrz 2014, 17:59

Też mamy taką zawodniczkę.
t.franek

Napisano: 05 wrz 2014, 19:45

jesli tak to czemu nikt nic nie robi z taką jak to nazwałeś zawodniczką ?
może czas najwyższy aby zmieniła prace ? ja ze swojej strony nie spoczne i jesli bedzie trzeba to zwróce sie do prezydenta miasta aby zrobił co do niego należy mam nagraną rozmowe tej osoby z klientem bo na całe szczescie tak mu doradziłam to co uslyszłam na nagraniu woła o pomste do nieba a najchetniej kopnełabym tą osobe w xxxxx raz a dobrze
ta osoba jest totalną pomyłką jako pracownik socjalny
zbulwersowana

Napisano: 05 wrz 2014, 21:56

Czego oczekujesz?
Nikt na tym forum pewno nie zna tego pracownika ani klienta więc nie wyda opinii co do sytuacji. Opinia taka byłaby bez poznania sytuacji krzywdząca dla stron.
Różni ludzie o różnych charakterach zatrudniani są w zakładach, mają różnych klientów ale trudno wydawać opinie o ich relacjach na podstawie opisu z internetu.
Przykro jest że ktoś był niezadowolony z załatwiania jego sprawy.
Swoje niezadowolenie można zawsze przekazać dyrektorowi/ kierownikowi ośrodka.
Gość


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x