Dane nie wysłane do CBB - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]

Napisano: 13 cze 2022, 9:42

Witam,
zrobiłam raport pomocy UKR "300" wysłanej do CBB.
Otrzymałam listę, czasami nic nie jest wysłane, czasami nie jest wysłana informacja o świadczeniu. Jak chciałam wysłać dane osoby po zweryfikowaniu, że są poprawne (rejestr PESEL) do CBB, to mam komunikat "Nie można wykonać wskazanej operacji ponieważ nie skonfigurowano połączenia z Usługą Tożsamości".
Nie wiem o co chodzi, bo w rejestrze PESEL mam weryfikacje zrobione, czy jest coś jeszcze co mogę zrobić?
Pozdrawiam
Karolka16
Praktykant
Posty: 22
Od: 25 mar 2022, 11:17
Zajmuję się: PS



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x