Delegacja - z września wypłacona w październiku ? - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]

Napisano: 03 paź 2018, 11:20

pracownik 28.09.2018 był na szkoleniu jak mam zaksięgować ja teraz - delegacje mamy wypłacane w kasie
1. zaksięgować w koszty we wrześniu a wydatek do października (co z raportem w takim razie)
2. zaksięgować całość w październiku - koszt i wydatek)

bardziej przekonana jestem do 1 wersji tylko nie wiem jak to ująć w raporcie

podpowie ktoś?
01gops
Stażysta
Posty: 73
Od: 09 sie 2017, 11:04
Zajmuję się: Świadczenia Rodzinne/świadczenia wychowawcze/fundusz/



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x