Dodatki do archiwum - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]

Napisano: 16 sty 2014, 13:23

Z którego roku dokumenty można dać do wybrakowania w tym roku?
Powinny nam leżeć:
2013
2012
2011
2010
2009
Czyli wnioski i decyzje wydane w 12/2008 można już wybrakować?
~Marianna


Napisano: 16 sty 2014, 14:43

Moim zdaniem CAŁY rok 2008 należy jeszcze zostawić.
~jh

Napisano: 16 sty 2014, 16:49

Czyli mogę dać do brakowania wnioski z 2007 roku (nawet jak wniosek z 12/2007 a decyzja wydana w 01/2008)???
~Marianna

Napisano: 16 sty 2014, 17:21

Według mnie decyzja wydana 31.12.2008r. dokładnie 31.12.2013r. przeleżała wymagane 5 lat w związku z czym w 2014 roku można cały 2008 zmielić:)
~Fantomas

Napisano: 17 sty 2014, 9:14

Można polemizować.
Decyzja nie kończy sprawy w rozumieniu instrukcji kancelaryjnej. Decyzja nadal żyje poprzez swoje skutki, czyli kolejne wypłaty każdorazowo na podstawie decyzji. Przypadkowo przez około 6 miesięcy, ale gdyby tak przez 6 lat, to czy można skasować podstawowy dokument przed zakończeniem zobowiązań??? Moim zdaniem NIE. Moim zdaniem dopiero po wygaśnięciu obowiązków i to od początku kolejnego roku kalendarzowego (!) można liczyć termin określony kategorią archiwalną.
~jh

Napisano: 17 sty 2014, 10:58

do archiwum oddajemy te sprawy które zakończyły się w 2012 roku - i niech tam leża 5 lat....
~@@@

Napisano: 17 sty 2014, 18:29

teczki 3 lata u nas w biurze leżą, resztę w archiwum,
gdyż w razie wznowienia postępowania, wracam się tylko 3 lata wstecz, gdyż po 3 latach sprawy się przedawniają... ale listy wypłat mam oddany do archiwum cały 2012, z uwagi na ograniczoną pojemność szaf...

ale oczywiście każdy po swojemu sobie to organizuje,
fakt faktem... bezsprzecznie po 5 latach na przemiał... reszta wg uznania...
~gorzatka

Napisano: 20 sty 2014, 10:22

Z rozporządzenia z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych:

Par. 63. 1. >> Teczki aktowe przechowuje się w komórkach organizacyjnych przez dwa lata, licząc od pierwszego
stycznia roku następującego po roku zakończenia spraw, których akta znajdują się w teczce. Po upływie tego okresu teczki aktowe przekazuje się do archiwum zakładowego, w trybie i na warunkach określonych w instrukcji
archiwalnej.<<
~jh

Napisano: 20 sty 2014, 16:17

Kochani u nas weszła od stycznia 2014 nowa instrukcja kancelaryjna, archiwalna i rwa. Do tej pory każdy robił jak chciał, a teraz ???????? podpowiedcie mi jak jest u Was. Prowadzę teczki na konkretną osobę np. Jana Kowalskiego i trzymam w segregatorach, gdzie z Jasiem jest jeszcze 9 teczek, jak u Was wygląda opisywanie teczek, segregatora i czy w każdej imiennej teczce macie spis spraw? Czy może w oddzielnej teczce macie \"Spis spraw-dodatki mieszkaniowe\"?
Druga sprawa to zasiłki tak samo mam teczki imienne a w nich zasiłki wszystkie z jakich korzysta dana osoba np. Kowalski korzysta z celówki, okresówki i na żywność- jak to sensownie rozegrać żeby było dobrze??? Spisy spraw w oddzielnych teczkach- do każdego zasiłku???
~kasia

Napisano: 20 sty 2014, 16:30

Nowa??? To chyba ta z 2011r.
~jh



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x