dopłaty do czynszu - mieszkania SIM - Dodatki mieszkaniowe

Strona 5 z 7    [ Posty: 67 ]

Napisano: 07 sty 2026, 10:43

Hej,
właśnie się dowiedziałam, że przypadła mi zaszczytna rola robienia dopłat do czynszu. mam kilka pytań bo jestem kompletnie zielona:
1. Klient przychodzi składa wniosek, i od kiedy rozpatrzyć? Od miesiąca złożenia wniosku?

2. Od kiedy przyznać jak przychodzi w styczniu 2026? Od stycznia? Od razu na 15 lat?

3. Istnieje coś takiego jak zł/zł, jeżeli przy wyliczaniu dochodu jest małe przekroczenie kryterium? (nie chodzi o aktualizację wniosku, tylko klient składa po raz pierwszy wniosek)

4. Co jeśli powierzchnia normatywna jest większa niż użytkowa? Odmowa?

5. Czy pobiera się opłatę skarbową?

6. Reszta załączników do wniosku od razu czy przy aktualizacji? (Chodzi mi o załączniki 4-8, np.: o wcześniejszym stosowaniu dopłat)

Dziękuję
zosiab
Praktykant
Od: 16 sie 2021, 11:11
Zajmuję się: DM

Napisano: 07 sty 2026, 13:50

zosiab pisze:
07 sty 2026, 10:43
Hej,
właśnie się dowiedziałam, że przypadła mi zaszczytna rola robienia dopłat do czynszu. mam kilka pytań bo jestem kompletnie zielona:
1. Klient przychodzi składa wniosek, i od kiedy rozpatrzyć? Od miesiąca złożenia wniosku?

2. Od kiedy przyznać jak przychodzi w styczniu 2026? Od stycznia? Od razu na 15 lat?

3. Istnieje coś takiego jak zł/zł, jeżeli przy wyliczaniu dochodu jest małe przekroczenie kryterium? (nie chodzi o aktualizację wniosku, tylko klient składa po raz pierwszy wniosek)

6. Reszta załączników do wniosku od razu czy przy aktualizacji? (Chodzi mi o załączniki 4-8, np.: o wcześniejszym stosowaniu dopłat)

Dziękuję