Dostawa sprzętu KDR - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 18 z 23    [ Posty: 229 ]

Napisano: 06 paź 2015, 14:41

Jola a o co chodzi z tą normą ISO i co konkretnie reklamowałaś ( ostrość czy co ?) :D
Kazio


Napisano: 07 paź 2015, 9:09

Do "mądra Jola" to nie kwestia kabla. Wczoraj dodzwoniłam się do serwisu, co prawda Pan był zdziwiony, że nikt nie zadzwonił , ale jak się okazało przez przypadek wcisnęłam guzik wyłączający obraz na monitorze (to ten z boku z lewej strony, jak by kto nie wiedział lub był taką niemotą jak ja :lol: ). Że ja nie wiedziałam to nic, bo w końcu to jestem laikiem w sprawach technicznych ,ale że informatyk też nie wiedział. Uśmiałam się sama z siebie , no i z informatyka. :lol: :lol:
~gosiab

Napisano: 07 paź 2015, 14:01

Czy otrzymał już ktoś umowę ???
cosoo

Napisano: 12 paź 2015, 21:29

cosoo pisze:Czy otrzymał już ktoś umowę ???

Podpisuje się pod powyższym pytaniem i sam pytam, czy pisaliście już o gwarancję drukarki ?
rio

Napisano: 13 paź 2015, 11:57

Gwarancja przyjdzie zeskanowana, e-mailem, po wysłaniu prośby do dostawcy.
gwarancja

Napisano: 15 paź 2015, 11:56

~gosiab pisze:Do "mądra Jola" to nie kwestia kabla. Wczoraj dodzwoniłam się do serwisu, co prawda Pan był zdziwiony, że nikt nie zadzwonił , ale jak się okazało przez przypadek wcisnęłam guzik wyłączający obraz na monitorze (to ten z boku z lewej strony, jak by kto nie wiedział lub był taką niemotą jak ja :lol: ).
A instrukcję przeczytałaś?
nom

Napisano: 16 paź 2015, 13:57

Czy to znaczy, że my sami musimy występować do dostawcy o przesłanie kart gwarancyjnych na sprzęt? Przecież to jest chore, to tak jakby w sklepie kupić i nie dostać gwarancji tylko samemu się po jakimś czasie upominać. Firma , która sprzęt dostarczyła powinna sama , bez pisania do nich przesłać karty gwarancyjne. Zresztą w warunkach gwarancyjnych zał. Nr 10 do umowy nr 3/DI/PN/2015 jest pkt. 16 , który mówi, że "niniejsze warunki gwarancyjne mają w zastosowaniu pierwszeństwo w stosunku do warunków gwarancyjnych przekazanych Jednostce wraz ze sprzętem przez Sprzedawcę", tylko że ku_źwa żadnych warunków gwarancji nie zostawili.
~gosiab

Napisano: 20 paź 2015, 9:59

A dostaliście umowę??? Ja sprzęt dostałam we wrześniu i umowy nadal nie mam.
Lolo 34

Napisano: 22 paź 2015, 13:38

Na umowy to możemy poczekać - z doświadczenia wiem, że nawet i pół roku - oni są czyści podpisaliśmy przy kurierze więc mają czas:)
Memory
Awatar użytkownika
Praktykant
Posty: 13
Od: 23 wrz 2015, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 23 paź 2015, 20:52

To faktycznie... ;-) Czyli w związku z tym, nie pisaliście o gwarancję drukarki do samsunga (bo tam w kwestionariuszu np jest pyatnie o datę zakupu) ? Ubezpieczacie sprzęt ? Proszę o odpowiedź, bo szef mnie udusi jak nie dopełnię czegoś hihi
mymj



  
Strona 18 z 23    [ Posty: 229 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x