Dostawa sprzętu KDR - Karta Dużej Rodziny

Strona 18 z 23    [ Posty: 229 ]

Napisano: 06 paź 2015, 14:41

Jola a o co chodzi z tą normą ISO i co konkretnie reklamowałaś ( ostrość czy co ?) :D
Kazio

Napisano: 07 paź 2015, 9:09

Do "mądra Jola" to nie kwestia kabla. Wczoraj dodzwoniłam się do serwisu, co prawda Pan był zdziwiony, że nikt nie zadzwonił , ale jak się okazało przez przypadek wcisnęłam guzik wyłączający obraz na monitorze (to ten z boku z lewej strony, jak by kto nie wiedział lub był taką niemotą jak ja :lol: ). Że ja nie wiedziałam to nic, bo w końcu to jestem laikiem w sprawach technicznych ,ale że informatyk też nie wiedział. Uśmiałam się sama z siebie , no i z informatyka. :lol: :lol:
~gosiab

Napisano: 07 paź 2015, 14:01

Czy otrzymał już ktoś umowę ???
cosoo

Napisano: 12 paź 2015, 21:29

cosoo pisze:Czy otrzymał już ktoś umowę ???

Podpisuje się pod powyższym pytaniem i sam pytam, czy pisaliście już o gwarancję drukarki ?
rio

Napisano: 13 paź 2015, 11:57

Gwarancja przyjdzie zeskanowana, e-mailem, po wysłaniu prośby do dostawcy.
gwarancja

Napisano: 15 paź 2015, 11:56

~gosiab pisze:Do "mądra Jola" to nie kwestia kabla. Wczoraj dodzwoniłam się do serwisu, co prawda Pan był zdziwiony, że nikt nie zadzwonił , ale jak się okazało przez przypadek wcisnęłam guzik wyłączający obraz na monitorze (to ten z boku z lewej strony, jak by kto nie wiedział lub był taką niemotą jak ja :lol: ).
A instrukcję przeczytałaś?
nom

Napisano: 16 paź 2015, 13:57