Dostępność - zaplanowanie kosztów zadania - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 11 gru 2020, 10:15

Witam!

Dz. U. 2019 poz. 1696 USTAWA z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Art. 6. Minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze
szczególnymi potrzebami obejmują: ...
Art. 7.
Art. 11
Art. 14

Czy w związku z dostępnością Wasz Urząd Gminy/Miasta (w osobie koordynatora) występował do Was (jako do jednostki org.) z pismem by zaplanować środki na to zadanie.
Jeśli tak to proszę napiszcie jak to u Was wygląda, co planujecie itd.
opsx159753
Stażysta
Posty: 160
Od: 04 maja 2018, 7:27
Zajmuję się: ..


Napisano: 14 gru 2020, 21:56

nie występował..nikt nic na ten temat;
mgops7
Podinspektor
Posty: 1613
Od: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość

Napisano: 15 gru 2020, 9:01

u nas podpisaliśmy umowę o świadczenie usług na przyszły rok (dostosowanie strony internetowej, itp.) bo gmina nie powołała koordynatora dla wszystkich jednostek tylko dla urzędu
ops2020
Podinspektor
Posty: 1033
Od: 19 paź 2020, 14:41
Zajmuję się: Finanse
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Napisano: 15 gru 2020, 9:27

Tak myślałem, że temat jest słabo rozwinięty po jednostkach oraz, że będą różne formy wdrażania ustawy.

Znalazłem przydatne informacje:
Brak wiedzy lub pieniędzy to bariery – prawo wymusza zapewnienie dostępności

https://www.prawo.pl/samorzad/jak-zapew ... urQt_YDxHw
opsx159753
Stażysta
Posty: 160
Od: 04 maja 2018, 7:27
Zajmuję się: ..



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x