Dostałam na pocztę i było również w CAS:
" W związku z zaplanowanym w styczniu 2016 r. wdrożeniem systemu teleinformatycznego Karty Dużej Rodziny SI KDR oraz zgłaszanymi przez gminy problemami z potwierdzeniem kont użytkowników SI KDR, uprzejmie informuję:
1. Termin realizacji zadań związanych z zalogowaniem się do systemu SI KDR, uzupełnieniem informacji o użytkownikach dla przekazanych kont oraz wykonaniem szkoleń e-learningowych został wydłużony do 30 grudnia 2015 r.
2. Wszyscy użytkownicy po 30 grudnia 2015 r. będą mieli dostęp do modułu e-learning
i będą mogli wykonywać w nim kursy. Dostępne kursy będą aktualizowane po modyfikacjach funkcjonalności systemu wynikających ze zmian prawnych
i funkcjonalnych.
3. W związku z tym, że przesyłki z KDR trafiać będą pod adresy jednostek wskazane
w systemie teleinformatycznym SI KDR uprzejmie proszę o uzupełnienie
w systemie danych teleadresowych jednostki realizującej zadania wynikające z ustawy o Karcie Dużej Rodziny.
4. Gminy, które nie otrzymały przesyłki z bezpieczną kopertą zawierającą loginy i hasła do systemu SI KDR i nie zalogują się do 30 grudnia 2015 r. do SI KDR, a także nie dokonają niezbędnych czynności, uzyskają dostęp do tego systemu dopiero po pisemnym kontakcie z Departamentem Informatyki Ministerstwa Rodziny, Pracy
i Polityki Społecznej, ul. Bracka 4, 00-502 Warszawa. W piśmie kierowanym do Departamentu Informatyki powinny się znaleźć informacje z danymi osób, które mają mieć dostęp do SI KDR (imię i nazwisko, nr tel. służbowego, adres e-mail) oraz danymi teleadresowymi urzędu, w którym zatrudnione są wskazane osoby.
5. Od 4 stycznia 2016 r. zostanie udostępniona obywatelom możliwość złożenia wniosku elektronicznego o przyznanie Karty Dużej Rodziny/wydanie duplikatu Karty Dużej Rodziny za pośrednictwem modułu e-wnioski na Portalu Informacyjno-Usługowym Empa@tia dostępnym pod adresem:
https://wnioski.mpips.gov.pl/ewnioski/i ... tVersion=0. Złożony za pośrednictwem PIU Em@tia wniosek będzie trafiał do skrzynki odbiorczej wskazanej przez obywatela jednostki znajdującej się w systemie teleinformatycznym SI KDR.
6. W przypadku innych problemów związanych z korzystaniem z Modułu Obsługi Karty, Modułu Administracyjnego, Modułu e-learningowego należy kontaktować się
z centrum serwisowym SI KDR (tel. 42 230 29 49). Jeżeli występują utrudnienia
w kontakcie telefonicznym, należy wysyłać zgłoszenia na adres
kdr-hd@asseco.pl. Centrum serwisowe SI KDR odpowiada na przesłane maile na bieżąco, najpóźniej do końca następnego dnia roboczego. Prosimy o zawieranie w mailach danych umożliwiających identyfikację Urzędu tj. kod TERYT, a także login użytkownika, oraz nr telefonu służbowego.
RESZT WIADOMOŚCI W DRUGIM POŚCIE