edycja wniosku - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 20 lip 2016, 11:08

Witam!
Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak mogę edytować wniosek, który jest na etapie zamawiania kart? Zamówienie jeszcze nie poszło- przed wysłaniem zamówienia do producenta zorientowałam się, że zrobiłam literówkę w nazwisku- co mogę z tym fantem zrobić? Oczywiście chciałabym to poprawić.
MamiFatale


Napisano: 20 lip 2016, 14:20

Ponawiam pytanie.
MamiFatale

Napisano: 08 wrz 2016, 10:34

Mam ten sam problem!!!Bardzo proszę o odpowiedź.
123456

Napisano: 08 wrz 2016, 11:29

Jak macie takie problemy skontaktujcie się z osobami które prowadzą dyżur KDR i podpowiedzą wam jak się z tym uporać
ann1313

Napisano: 08 wrz 2016, 12:12

spróbuj wejść na wnioski do obsłużenia, wybierz rodzinę, dalej zakładka karty , wybierasz osobę i jest tam zakładka dane osoby (zobacz czy jest możliwość edycji) i wtedy edytujesz, a jeżeli nie ma możliwości to wejdź w zakładkę zarządzanie kartami, wyszukaj karty do zamówienia, wybierz tą osobą i tam już będzie możliwość edycji.. ;)
goscw
Stażysta
Posty: 97
Od: 11 sty 2016, 13:17
Zajmuję się:

Napisano: 08 wrz 2016, 13:24

Dzięki za odpowiedzi ale niestety nic nie działa
123456

Napisano: 08 wrz 2016, 19:17

Najlepiej napisz do helpdesku - tylko pamiętaj o nas żeby podzielić się informacjami :D Już przyznałeś karty? Ja miałem własnie identyczną sytuację gdzieś mniej więcej w kwietniu - przyznałem karty a były zle dane i się zorientowałem w tym samym momencie co ty. Być może coś zmienili w tym czasie.

Mianowicie napisali że anulować można dopiero wydane karty, więc wydałem karty, anulowałem od razu i zrobiłem drugi wniosek. Wszystko byłoby fajnie tylko policzyło kase i doliczyło ten wniosek do sprawozdania gdzie "fizycznie" te karty z błędem do nas nie dotarły i nie zostały wyprodukowane, a w sprawozdaniu liczą że trzeba za nie zapłacić. Wszystko opisałem w uwagach do sprawozdania, nie wiem jak sprawe rozwiąża bo jak można liczyć kase za coś czego tak naprawde nie otrzymałem, ale takie "sprostowanie pomyłek" powinno być możliwe bo po co wysyłać do produkcji karty które i tak są złe i je anulować? W MPIPS nie potrafili mi na to odpowiedziec, w Urzędzie Wójewódzkim to samo, kompletnie nikt nic nie słyszał nikt nic nie wie, a byłem pewny że jest wiele osób które też mają taki problem.
Jeżeli kart nie przyznałeś to na pewno możesz to jeszcze zmienić, jutro w pracy jeszcze zobacze w opcjach wiem że jedną rzecz modyfikowałem gdzie helpdesk pisał że się nie da, ale to było jeszcze przed przyznaniem kart.

Teraz gdy dodaje karty sprawdzam dwukrotnie nim coś dodam, ale wiadomo pomyłka się może zdarzyć i zdarza się każdemu, już gdzieś ten przypadek był na tym forum - czytałem przy którymś temacie sprawozdań półrocznych.
wirwiz
Praktykant
Posty: 18
Od: 19 cze 2016, 15:30
Zajmuję się:

Napisano: 09 wrz 2016, 19:58

Ok, sprawdziłem jeszcze możesz spróbować w ten sposób, nie wiem na ile on jest poprawny i czy powinno to się robić po przyznaniu kart, ale cóż...
- Zarządzanie Kartami
- Wyszukaj osobę której przyznałeś karte
- Edytuj (taki ołówek)
wirwiz
Praktykant
Posty: 18
Od: 19 cze 2016, 15:30
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x