Emp@tia Błąd - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 19 lut 2016, 10:40

Też tak macie
ZUS działa, US działa,
a przy weryfikacji PESEL jest komunikat
Błąd Nie można połączyć się z serwerem CSIZS Emp@tia albo odpowiedź serwera nie jest zrozumiała. Prosimy sprawdzić połączenie internetowe oraz konfigurację proxy i firewall,
zgodnie z wytycznymi instrukcji podłączenia Jednostki Terenowej do CSIZS. Jeżeli problem nadal będzie występował, prosimy o skontaktowanie się z Centrum Wsparcia Użytkowników CSIZS Emp@tia
Telefon: (32) 323-16-56 Poczta e-mail: [email protected] Fax: (32) 323-13-55
Portal: www: hd.softiq.pl.
lennaa


Napisano: 19 lut 2016, 11:48

Na wczorajsze nasze zgłoszenie, dziś Wykonawca Empatiii odpowiedział:

Witam,
W dniu wczorajszym miała miejsce awaria, która została usunięta. Proszę o ponowne wykonanie czynności, przy których otrzymywali Państwo komunikat błędu. Jeżeli problem się powtórzy, proszę o informację zwrotną.


będę wdzięczny za informacje co u Was dziś działa, a co nie
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 19 lut 2016, 12:10

zus i us działa, pesel nie działa
@@@

Napisano: 19 lut 2016, 12:24

ZUS i US działają, Pesel nie działa
lennaa



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x