Emp@tia pilne - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 3    [ Posty: 21 ]

Napisano: 04 mar 2016, 10:59

Dzisiaj przyszło oficjalne pismo z Ministerstwa nakazujące wszystkim Dostawcom SD z obszarów PS, SR i FA m.in.

- wyłączyć codzienne automatyczne pobieranie słowników terytorialnych - pobieranie będzie możliwe tylko ręcznie na żądanie Użytkownika SD
- wyłączyć codzienne automatyczne pobieranie niezgodności CBB - pobieranie jw.
- wydłużyć czas, po jakim można sprawdzić czy jest już odpowiedź z ZUS oraz uniemożliwić żeby robił to automat - sprawdzać może tylko Użytkownik SD (szczegóły poniżej).

Fragment dotyczący ZUS z pisma MRPiPS:

W przypadku uzyskania odpowiedzi o kodach równych [-1,0,1,2,3] nie należy ponownie pobierać, ponieważ jest ona ostateczna i się nie zmieni.
W przypadku uzyskania odpowiedzi o kodzie 4 należy umożliwić użytkownikowi SD odpytanie o udostępnienie danych w następujący sposób:
– dane z okresu ostatnich 18 miesięcy, gdzie data początkowa znajduje się w zadanym przedziale czasu – pierwsze zapytanie jest po 15 minutach; w przypadku, gdy otrzymano odpowiedź=4 pierwszego dnia należy umożliwić użytkownikowi SD zapytanie nie częściej niż co godzinę (przypis mój - było co minutę) . Od następnego dnia odpytanie o udostępnienie danych powinno odbywać się raz w ciągu doby.
– dane z okresów starszych niż ostatnie 18 miesięcy oraz dla zapytania Z4 – pierwsze zapytanie następnego dnia po wywołaniu usługi; w przypadku, gdy otrzymano odpowiedź=4 należy umożliwić użytkownikowi SD zapytanie jednak nie więcej niż raz w ciągu doby.
Dopuszczalne jest wywoływanie usług w godzinach popołudniowo-nocnych, jednak zgodnie z powyższymi zasadami.


U nas zmiany zostaną wprowadzone w najbliższych wersjach zarówno POMOST Std, jak i SR/FA.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6047
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska


Napisano: 04 mar 2016, 11:03

Fajnie... :(


(Podpinam temat.)
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3470
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie

Napisano: 04 mar 2016, 11:07

i jak tu nie kląć
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20545
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 04 mar 2016, 11:15

Wszystko to ma na celu zwiększenie wydajności Empatii, aby po 1 kwietnia przy zwiększonym obciążeniu nie było ryzyka z tej strony.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6047
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 04 mar 2016, 11:19

a o naszej pracy ktoś pomyśli?
Przecież przez to będziemy siedzieć i kląć by uzyskać odpowiedź z empatii. Grzebanie we wnioskach, 10 kupek itd.
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20545
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 04 mar 2016, 11:24

Elmer pisze:a o naszej pracy ktoś pomyśli?
Przecież przez to będziemy siedzieć i kląć by uzyskać odpowiedź z empatii. Grzebanie we wnioskach, 10 kupek itd.
No ale przecież teraz też tak jest. Czyż nie?
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6047
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 04 mar 2016, 11:31

z US mam od razu.
Z ZUS to i do tygodnia. Teraz będę pewnie czekał i 2 tygodnie
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20545
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 04 mar 2016, 11:37

Elmer pisze:z US mam od razu.
Z ZUS to i do tygodnia. Teraz będę pewnie czekał i 2 tygodnie
Nie, nie, to nie o to chodzi, chodzi o to żebyś pierwszego dnia nie miał możliwości pytać do minutę, tylko najwyżej co godzinę, bo wg nowego Wykonawcy Emp@tii, pytanie co minutę "zabija" wydajnościowo Empatię. Całkowity czas oczekiwania na przygotowanie odpowiedzi przez ZUS nie powinien się wydłużyć.

Dla Was więc jako dla Użytkowników systemów dziedzinowych powinno być tylko lepiej, o ile oczywiście wszyscy Dostawcy zdążą na czas przygotować zmiany oraz wszystkie jednostki zdążą zainstalować nowe wersje.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6047
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 04 mar 2016, 14:08

Ja w jednym przypadku czekam na odpowiedź ZUS już od 11 lutego i nic. Zaraz szlag mnie trafi. Po co obdarowywali nas tym dziadostwem.
Zoja1

Napisano: 04 mar 2016, 14:37

Zoja1 pisze:Ja w jednym przypadku czekam na odpowiedź ZUS już od 11 lutego i nic. Zaraz szlag mnie trafi. Po co obdarowywali nas tym dziadostwem.
Moim zdaniem oświadczenia były najlepszym sposobem pozyskiwania danych
@@@


  
Strona 1 z 3    [ Posty: 21 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x