Empatia a odpowiedzi... - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 3    [ Posty: 21 ]

Napisano: 09 lut 2016, 8:24

czy coś stawiacie na odpowiedziach z empatii przecież na tych kartach nie ma żadnych informacji skąd to wzięliśmy puste dane przecież można samemu napisać i wydrukować
Andziaaaaaa


Napisano: 09 lut 2016, 8:46

No tak jest ale ja pieczątkę swoją wraz z podpisem wbijam. Tak jak pisałaś można sobie od tak wydrukować a w dokumentach każdy życzliwy może od tak podmienić coś :)
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3470
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie

Napisano: 09 lut 2016, 9:09

Jakaś suma kontrolna byłaby nie od rzeczy :)
Bazyllo

Napisano: 09 lut 2016, 10:37

Bo te rzeczy nie służą do drukowania, to są dokumenty elektroniczne, które po otrzymaniu są dowodami w sprawie i nie podlegają usunięciu z oprogramowania (chyba że dwie uprawnione osoby potwierdzą że dokument nie jest dowodem, wtedy dopiero można usunąć - po to to było). Ok pozwalamy to drukować, dla Waszej wygody i nawet poprawialiśmy postać wydruku na Wasze życzenia z dwóch do jednej strony, ale nie taka była intencja Ministerstwa, chodziło o to aby był to dokument elektroniczny w oprogramowaniu, który jest dowodem w sprawie.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 09 lut 2016, 10:43

A gdzie to zostaje???
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Zofia
Podinspektor
Posty: 1256
Od: 19 lut 2015, 12:39
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 09 lut 2016, 10:44

W SR na liście dokumentów powiązanych z wnioskiem (w Pomoście na oknie teczki rodziny).
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 09 lut 2016, 10:51

Ja mam Amazis i nigdzie nie widzę takiej listy. Lista dokumentów dołączonych do wniosku jest, ale nie ma tam dokumentów pobranych z Empatii.
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Zofia
Podinspektor
Posty: 1256
Od: 19 lut 2015, 12:39
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 09 lut 2016, 10:52

A to tam nie wiem jak jest, pisałem jak jest u nas.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 09 lut 2016, 10:57

W Amazisie jest jedynie z ZUS (ale to i tak potem znika).
Zresztą nadal nic nie idzie pobrać
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20561
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 09 lut 2016, 10:59

Sprawdźcie sobie dobrze, bo to jest wymóg homologacyjny Ministerstwa, więc musi się zapisywać i nie może "znikać'.

Odebrany wynik użycia usługi musi zostać zarejestrowany wraz z parametrami wywołania, w tym datą odpowiedzi, i być dostępny dla użytkowników SD w takim samym trybie jak pozostałe dane sprawy, która była podstawą do użycia usługi związanej z pozyskaniem informacji z systemu zewnętrznego.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska



  
Strona 1 z 3    [ Posty: 21 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x