Po sprawdzeniu:
Status zdarzenia - niewysłane
Pokaż odpowiedź - Error Code 403: Brak uprawnień: Skontaktuj się z administratorem.
Jeszcze raz, wielkie dzięki Panie Tomku za zainteresowanie.
Ale to na pewno nie to zdarzenie - bo to o którym piszesz na pewno zostało wysłane bo otrzymałeś odpowiedź.cbx pisze:Po sprawdzeniu:
Status zdarzenia - niewysłane
Pokaż odpowiedź - Error Code 403: Brak uprawnień: Skontaktuj się z administratorem.
Jeszcze raz, wielkie dzięki Panie Tomku za zainteresowanie.
Cóż można powiedzieć? Dostawcy systemów dziedzinowych byli rygorystyczne zobligowani wymaganiami homologacyjnymi do dostosowania swoich produktów do współpracy z Empatia i to zrobili , tymczasem okazało się że sama Empatia nie zostala na czas należycie przygotowana i to w tym aspekcie który wydawal się najbardziej przydatny bo dawał nadzieję na odciazenie klientów od konieczności chodzenia po rożnych instytucjach i kompletowania dokumentów. O tym że przepisy wchodzą w życie od 1 stycznia było wiadomo od dawna ...sypmatia-empatia pisze:po co nam narzędzie, które tak kiepsko działa?
jak popatrzyłem w obsługę niezgodności CBB to jest tego sporo - niezgodności, głownie związanych z pesel
kiedyś osoba przynosiła dokumenty i można było wydać decyzję, a teraz ciągle sprawdzamy czy nadeszła odpowiedź z systemu
nie nadchodzi ... i to jest irytujące