Empatia - ZUS - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 3    [ Posty: 30 ]

Napisano: 16 lut 2016, 10:51

Czy w programie Sygnity - moduł do obsługi ŚR można pozyskać informację dot. aktualnie pobieranych świadczeń ZUS?
Bo mi się jeszcze nie udało.., a koleżanka w Pomocy Społecznej może to zrobić.
Odpowiedzcie proszę !
Estera


Napisano: 16 lut 2016, 11:03

https://public.sygnity.pl/zabezpieczenie ... 02015-1115

od strony 45 jest o weryfikacji w systemach zewnętrznych
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 16 lut 2016, 11:33

ok. Pozyskuję informacje w sprawie składek zdrowotnych i dot. ubezpieczenia społecznego osoby przebywającej na urlopie wychowawczym, ale nie udało mi się pozyskać informacji na temat aktualnie wypłacanych świadczeniach zus. Czy to w ogóle działa?
Estera

Napisano: 16 lut 2016, 11:42

Nie, ponieważ ta usługa jest zablokowana przez Ministerstwo.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 16 lut 2016, 12:13

chyba caly zus zablokowany

ciagle blad wewnetrzny zapytania zus
1986

Napisano: 16 lut 2016, 12:34

a to blad empati czy sygnity ?
da sie to naprawic jakos ? ciagle blad wewnetrzy zapytania ZUs.
1986

Napisano: 16 lut 2016, 12:39

Nie jest to błąd Sygnity.

Nie musisz mi wierzyć na słowo, w naszym Oprogramowaniu masz dziennik zdarzeń dla komunikacji z Empatią i tam jak sobie wyszukasz to o co pytałeś i klikniesz przycisk "Pobierz odpowiedź" to będziesz miał oryginalną, nie przetworzoną w żaden sposób przez nasze oprogramowanie odpowiedź Empatii i zobaczysz że my już dostajemy ten tekst i tylko go wyświetlamy.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 16 lut 2016, 13:05

jak tam wejde to mam:
pełno:

STATUS ZDARZENIE : niewysłane

rozumiem, ze nie Wasza wina ale czyjas musi byc :)
1986

Napisano: 16 lut 2016, 13:44

Ale musisz konkretnie popatrzyć na to zdarzenie z ZUS.
Możesz też zrobić tak, że jeszcze raz zapytasz o to ZUS i jak dostaniesz tą błędną odpowiedzieć to od razu wejdź do dziennika i wtedy to zdarzenie będzie jako najnowsze w dzienniku.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 16 lut 2016, 13:48

no to mam:

========================
2016-02-16 11:38:53.1500
========================
000: Generic Error Occurred

Wystąpił błąd (2016-02-16 11:38:52 CET +0100). 000: Generic Error Occurred Skontaktuj się z administratorem. Id: Id-4c59d93756c2fc2816006f00



========================
2016-02-16 11:37:54.7470
========================
Error Code 500: Błąd połączenia z usługą wewnętrzną.

Wystąpił błąd (2016-02-16 11:37:54 CET +0100). Error Code 500: Błąd połączenia z usługą wewnętrzną. Skontaktuj się z administratorem. Id: Id-77317af856c2fbc502000000


etc
1986



  
Strona 1 z 3    [ Posty: 30 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x