Ewaluacja AS

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 12 ]

Moderator: Tomasz1981

Napisano: 28 sie 2015, 13:19

ja wyczytałam kiedyś, że badanie ankietowe, powinno być przeprowadzone nie wcześniej niż w drugiej połowie roku następującego po roku udzielenia dofinansowania
także w połowie 2015 roku wysłałam ankiety do wszystkich Beneficjentów, którzy w 2014 roku uzyskali pomoc....a obecnie analizuje ankiety
Olinka


Napisano: 28 sie 2015, 13:32

My ewaluację robimy po raz drugi w ubiegłym roku za 2013, w tym za 2014r. W połowie roku rozsyłamy ankiety do osób które otrzymały dof. w poprzednim roku, na ich podstawie przygotowujemy raport ewaluacyjny (analiza ankiet, wykresy, na koniec podsumowanie wyników).
A jeżeli chodzi o wydatki to byłoby miło gdyby dyrekcja odpaliła jakąś choćby drobna kaskę- premię (jest możliwość jako wydatek osobowy dla pracowników zajmujących się przeprowadzeniem ewaluacji). My zrobiłyśmy zakupy: papier, tonery na potrzeby drukowania ankiet, można jeszcze zaliczyć koszty opłat pocztowych na rozsyłanie ankiet do beneficjentów.
Raport z ewaluacji za 2013 przesłałyśmy w ubiegłym roku do naszego oddziału PFRON i jak na razie nie ma odpowiedzi czy był poprawny czy nie.
Basia0411


  
Strona 2 z 2    [ Posty: 12 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny