Panie Tomku! Dlaczego w pomoście system nie liczy 14 dni roboczych do przeprowadzenia wywiadu, tylko bardzo się upiera na 14 dni normalne. Podaję przykład: wniosek 8 stycznia, wywiad zrobilam 27 stycznia czyli w/g rozporządzenie jest ok, ale system każe mi to poprawić czyli zmienić datę wywiadu. Coś robię żle a może nie? Poproszę jeszcze raz o pomoc!
Ale to jakieś nieporozumienie. Raport jakościowy niczego nie każe.
Ma on służyć badaniu pewnych sytuacji i nie jest nigdzie napisane, że punkty w tym raporcie są koniecznie błędami, nikt również nie nakazał ich poprawy (a przynajmniej nie powinien).
Raport miał pokazać sytuacje które potencjalnie mogą być nieprawidłowe (ale nie muszą) i miał rozpoznać pewne zjawiska, które po dalszych analizach mogą posłużyć ewentualnym zmianom w przyszłości w wymaganiach Ministerstwa na systemy informatyczne (np. zwiększeniu zakresu rejestrowanych informacji).
Raport pokazuje potencjalnie niepoprawne sytuacje. Nie jest powiedziane że jest to błąd, to Pracownik po zapoznaniu się z dokumentacją sprawy, może uznać, że jest to sytuacja prawidłowa albo nie. Jeśli ktoś Wam przekazał, że wszystko to są tbłędy i są one konieczne do poprawienia, to jest to jego nadinterpretacja.
A jaka jest dokładnie treść komunikatu w raporcie?