Indywidualny program wychodzenia z bezdomności
Re: Indywidualny program wychodzenia z bezdomności
Witam
Pani Magdo bardzo proszę o pomoc w napisaniu kontraktu z bezdomnym i zawarciu indywidualnego programu wychodzenia z bezdomności, jestem w tym temacie zielona a wiem że będę musiała to realizować. Jeśli się uda choćby wzory jak pisać podaje swój adres email: [email protected] pozdrawiam i bardzo dziękuję za współpracę.
Marzena
Pani Magdo bardzo proszę o pomoc w napisaniu kontraktu z bezdomnym i zawarciu indywidualnego programu wychodzenia z bezdomności, jestem w tym temacie zielona a wiem że będę musiała to realizować. Jeśli się uda choćby wzory jak pisać podaje swój adres email: [email protected] pozdrawiam i bardzo dziękuję za współpracę.
Marzena
re
Witam. czy mogłabym prosić również o przesłanie wzoru Indywidualnego Programu Wychodzenia z Bezdomności.
Z góry dziękuje:) [email protected]
~tom: jakbym miała 9 ciu bezdomnych to ten program / jego wypełnianie / zająłby mi więcej czasu aniżeli praca z klientem czyli bezdomnym
taki program rozkłada się na kilka podejść albo ogranicza do kilku najważniejszych aspektów, skrócona diagnoza na podstawie której wyznaczamy cele szczegółowe...
Witam. czy mogłabym prosić również o przesłanie wzoru Indywidualnego Programu Wychodzenia z Bezdomności.
prosze o program [email protected]
Magda, czy ja również mogłabym prosić ciebie również o pomoc, mam po raz pierwszy osobę bezdomną, nie wiem jak opracować program wychodzenia z bezdomności dla indywidualnej osoby i jak zawrzeć z nią kontrakt. mój adres: [email protected]. Bardzo dziękuję za pomoc, będę bardzo wdzięczna i obiecuję pomóc, jeśli będę miała jakąś własną dobrą praktykę
Oprócz Indywidualny program wychodzenia z bezdomności - Uzależnienia, Bezdomność przeczytaj również:
wniosek o przymusowe leczenie do KRPA
pytanie do członków komisjii RPA
kontrola punktów sprzedaży PILNE!!!
chorzy bezdomni w schronisku
RATUJCIE
palenie
oferuję druki z najnowszych dzienników ustaw