informacja o warunkach zatrudnienia

Wybrane tematy:
Przejście z asystenta rodziny na prac.soc. limit do 2000 z zfśś ubezpieczenie członka komisji przeciwalkoholowej Wypowiedzenie umowy o pracę zgłoszenie osoby przez płatnika Zatrudnienie obywatela Ukrainy
ODPOWIEDZ
mati11
Praktykant
Posty: 34
Rejestracja: 26 lip 2017, 12:39
Zajmuję się: pomoc społeczna
Kontakt:

informacja o warunkach zatrudnienia

Post autor: mati11 »

Witam. Czy w związku ze zmianą regulaminowo godzin pracy, należy dla każdego pracownika przygotować i wręczyć informację o warunkach zatrudnienia. W jakim terminie należy pracownikowi to wręczyć?
proszę o poradę.
Kowalik15
Referent
Posty: 312
Rejestracja: 01 sty 2022, 15:27
Zajmuję się: KADRY/ŚR/FA/AOON
Kontakt:

Re: informacja o warunkach zatrudnienia

Post autor: Kowalik15 »

Również jestem ciekawa, od tego roku mamy zmienione godziny pracy, czy dawaliście każdemu pracownikowi nową inf. o warunkach zatrudnienia?
OPS-kas.
Stażysta
Posty: 98
Rejestracja: 06 lut 2019, 15:38
Zajmuję się: księgowość
Kontakt:

Re: informacja o warunkach zatrudnienia

Post autor: OPS-kas. »

według mnie nie, przecież w nowej informacji nie ma odniesienia do godzin pracy, ale może ktoś się jeszcze wypowie
Kowalik15
Referent
Posty: 312
Rejestracja: 01 sty 2022, 15:27
Zajmuję się: KADRY/ŚR/FA/AOON
Kontakt:

Re: informacja o warunkach zatrudnienia

Post autor: Kowalik15 »

chodzi mi tutaj o art 29 §3. pkt. a i b
Pracodawca informuje pracownika w postaci papierowej lub elektronicznej:
a)obowiązującej pracownika dobowej i tygodniowej normie czasu pracy,
b)obowiązującym pracownika dobowym i tygodniowym wymiarze czasu pracy,

Do tej pory pracowaliśmy 8 godzin dziennie, teraz od stycznia mamy nowy regulamin i poniedziałki pracujemy 9 godz. a piątki 7 godz. i tutaj sie zaczęłam zastawiać czy trzeba aktualizować informację dla pracownika pod względem dobowej normy i wymiaru czasu pracy.
ODPOWIEDZ