instrukcja kancelaryjna
instrukcja kancelaryjna
Witam czy w ŚDS trzeba zrobić instrukcję kancelaryjną, czy trzeba opisać procedury ochrony danych osobowych i czy oprócz regulaminu organizacyjnego powinien być również regulamin pracy ? Bardzo proszę o odpowiedź
Re: instrukcja kancelaryjna
Jesli jerst odrebna placówka wszytkie te gokumenty musza byc tj. statut, regulmin organizacyjny, wynagrodzenia i równiez instrukcja.
Re: instrukcja kancelaryjna
Jesli jerst odrebna placówka wszytkie te dokumenty muszą być tj. statut, regulmin organizacyjny, wynagrodzenia i równiez instrukcja.
Re: instrukcja kancelaryjna
Dziękuję za odpowiedź i jeszcze jedno czy jeżeli mamy w placówce regulamin organizacyjny to czy oprócz tego musimy również mieć regulamin pracy?
regulamin pracy
wszędzie doczytuje że regulamin pracy obowiązuje w placówkach zatrudniających powyżej 20 osób u nas tyle nie ma i z tego wynikają te moje pytania
Re: instrukcja kancelaryjna
Może ktoś podesłać jakąś podpowiedź odnośnie sporządzenia w ŚDS instrukcji kancelaryjnej, jesteśmy bardzo małą placówką nie ma u nas sekretariatu, wszystkimi czynnościami z pismami zajmuje się kierownik znacie jakiś wzór takiej instrukcji ?
Re: instrukcja kancelaryjna
U nas nie ma żadnej instrukcji kancelaryjnej i chyba nie będzie
Re: instrukcja kancelaryjna
Witam !!!
Nie może nie być instrukcji kancelaryjnej. Sporządza się ją na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2011 r. Nr 123, poz. 698, z późn. zm.) i § 3 ust. 3 pkt 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 roku w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1375) .
Pozdrawiam
Nie może nie być instrukcji kancelaryjnej. Sporządza się ją na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2011 r. Nr 123, poz. 698, z późn. zm.) i § 3 ust. 3 pkt 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 roku w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1375) .
Pozdrawiam
Oprócz instrukcja kancelaryjna - Ośrodki Wsparcia przeczytaj również:
osoba chora psychicznie jako klient pomocy społecznej
osoba chora psychicznie jako klient pomocy społecznej
pracownie czy treningi ?
poszkodowani przez GCP
Zaproszenie
Dodatek dla pracownika socjalnego w ŚDS
zapytanie o decyzje
stowarzyszenie
decyzja zawieszajaca pobyt uczestnika w SDS
zmiana dochodu a zmiana odpłatności - pilne
praca a uczestnictwo w śds
waloryzacja
decyzja ŚDS a numer decyzji
dochód
Czy osobie przebywającej w domu dziecka należy się mieszkanie od gminy poza kolejnością.
koordynator a kierownik