instrukcja kancelaryjna

Wybrane tematy:
ŚDS a wywiady środowiskowe po 15.11.2021 JAK LICZYĆ FREKWENCJĘ W KLUBIE SENIORA Obok Lasu - dom opieki dla osób starszych Czy mogę skierowac do ŚDS klub seniora - czy może tam być oddelegowany pracownik socjalny OPS? ŚDS- likwidacja odpłatności a waloryzacja
~elwira

instrukcja kancelaryjna

Post autor: ~elwira »

Witam czy w ŚDS trzeba zrobić instrukcję kancelaryjną, czy trzeba opisać procedury ochrony danych osobowych i czy oprócz regulaminu organizacyjnego powinien być również regulamin pracy ? Bardzo proszę o odpowiedź
~Kaludia

Re: instrukcja kancelaryjna

Post autor: ~Kaludia »

Jesli jerst odrebna placówka wszytkie te gokumenty musza byc tj. statut, regulmin organizacyjny, wynagrodzenia i równiez instrukcja.
~Kaludia

Re: instrukcja kancelaryjna

Post autor: ~Kaludia »

Jesli jerst odrebna placówka wszytkie te dokumenty muszą być tj. statut, regulmin organizacyjny, wynagrodzenia i równiez instrukcja.
~elwira

Re: instrukcja kancelaryjna

Post autor: ~elwira »

Dziękuję za odpowiedź i jeszcze jedno czy jeżeli mamy w placówce regulamin organizacyjny to czy oprócz tego musimy również mieć regulamin pracy?
~Kaludia

Re: instrukcja kancelaryjna

Post autor: ~Kaludia »

Tak powinien byc :)
~elwira

regulamin pracy

Post autor: ~elwira »

wszędzie doczytuje że regulamin pracy obowiązuje w placówkach zatrudniających powyżej 20 osób u nas tyle nie ma i z tego wynikają te moje pytania
~elwira

Re: instrukcja kancelaryjna

Post autor: ~elwira »

Może ktoś podesłać jakąś podpowiedź odnośnie sporządzenia w ŚDS instrukcji kancelaryjnej, jesteśmy bardzo małą placówką nie ma u nas sekretariatu, wszystkimi czynnościami z pismami zajmuje się kierownik znacie jakiś wzór takiej instrukcji ?
~elwira

Re: instrukcja kancelaryjna

Post autor: ~elwira »

Proszę o podpowiedź
~GRASZKA

Re: instrukcja kancelaryjna

Post autor: ~GRASZKA »

U nas nie ma żadnej instrukcji kancelaryjnej i chyba nie będzie
~Ania II

Re: instrukcja kancelaryjna

Post autor: ~Ania II »

Witam !!!
Nie może nie być instrukcji kancelaryjnej. Sporządza się ją na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2011 r. Nr 123, poz. 698, z późn. zm.) i § 3 ust. 3 pkt 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 roku w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1375) .
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ