Dzień dobry,
proszę o pomoc osób, które zajmują się instrukcją kancelaryjną w OPS. Chcę dodać paragraf odnośnie e-doręczeń, jak powinien brzmieć?
Z góry dziękuję za pomoc.
to nie paragraf musisz zmienić a całą instrukcję obiegu dokumentów i wdrożyć EZD.
Wdrożenia systemu EZD w szczególności należy powołać osoby odpowiedzialne za organizację pracy jednostki i funkcjonowanie głównego punktu kancelaryjnego. W OPS taki system powinien być ujednolicony z systemami dziedzinowymi typu POMOST STD itd.
Chodzi o to, że wprowadzenie e-doreczeń, następnie ezd, to praca na dokumentach elektronicznych. Nie możesz ich wydrukować i mówić, że to oryginał. Oryginał to plik elektroniczny, i te pliki elektroniczne trzeba będzie jakoś archiwizować.
My jeszcze się tak nie bawimy, tu sami ludzie starej daty (nawet młodzi są starzy). Będzie ciężko.