Jak odpowiadacie na wniosek elektronicznie nie mamy jeszce l

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]

Moderator: de Charette

Napisano: 27 cze 2019, 10:37

Dzień dobry
Zaczęłam pracę w SR od maja. Od lipca będę też wprowadzać wnioski na Dobry start. Zakupujemy licencję na możliwość wysyłania informacji o przyznaniu świadczenia. Jak to u Was działa? jutro będzie informatyk, nie wiem o co pytać, jak ma to ustawić? czy ta informacja będzie przesłana automatycznie na adres wnioskodawcy? czy można np. ustawić że pod koniec godzin pracy będą wysyłane wszystkie informacje? może jest gdzieś informacja to proszę podajcie. Dobrego dnia!
Majewska
Praktykant
Posty: 3
Od: 26 cze 2019, 10:21
Zajmuję się: Świadczenie rodzinne


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny