Jak znaleźć pracę jako Asystent - Przemoc w rodzinie, Asystent Rodziny

Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 13 maja 2015, 19:59

Witam, mam pytanie odnośnie obecnych na forum asystentów. Jak udało się wam znaleźć pracę? Czy dostać posadę jako asystent rodzinny można tylko poprzez konkursy, czy może warto spróbować wysyłać CV do kierowników mopsów czy gopsów osobiście. Jestem z zawodu psychologiem, pełnię także funkcję kuratora rodzinnego, bardzo bym chciała pracować jako asystent? Bardzo bym prosiła o porady dotyczące tego jak można znaleźć pracę jako asystent. Pozdrawiam.
ewaballack87

Napisano: 14 maja 2015, 11:35

według mnie nic nie tracisz jeśli wyślesz po mopsach, gopsach cv, a nuż się komuś asystent potrzebny.. ja jak gdzieś wspominałam ja byłam na stażu i po stażu mnie zatrudnili, gdyż zgadzały się wymogi. wg mnie nic nie ryzykujesz wysyłając cv,a zawsze możesz coś zyskać:)
kiki2015

Napisano: 15 maja 2015, 14:20

ewaballack87 pisze:Witam, mam pytanie odnośnie obecnych na forum asystentów. Jak udało się wam znaleźć pracę? Czy dostać posadę jako asystent rodzinny można tylko poprzez konkursy, czy może warto spróbować wysyłać CV do kierowników mopsów czy gopsów osobiście. Jestem z zawodu psychologiem, pełnię także funkcję kuratora rodzinnego, bardzo bym chciała pracować jako asystent? Bardzo bym prosiła o porady dotyczące tego jak można znaleźć pracę jako asystent. Pozdrawiam.
Jesteś psychologiem , kuratorem w jaki sposób u lich w sposób należyty chcesz wypełniać zadania asystenta . ??
????

Napisano: 15 maja 2015, 14:37

do ????
a czy praca psychologa i kuratora wyklucza się w pracy asystenta? z mojego doswiadczenia wynika, że wykształcenie psychologiczne jest bardzo przydatne w tej pracy- sama go nie mam i widze, ze bardzo ułatwiłoby mi pracę