Klient nagrywa..ma prawo?
Klient nagrywa..ma prawo?
Czy klient ma prawo nagrywać rozmowę z nim w zespole albo w domu???
Re: Klient nagrywa..ma prawo?
Ma prawo. Pracownika publicznego nagrywa w końcu podczas pełnienia obowiązków.
Nagrywać tak, rozpowszechniać nie.
W rzeczywistości nie ma przepisów, które by zakazywały nagrywania urzędników. Jest to prawnie dopuszczalne wtedy, gdy rozmowa jest związana z wykonywaniem przez urzędnika zawodowych obowiązków. Nagrywanie jest legalne, jeśli ktoś rejestruje wiadomości, do których uzyskania ma prawo. Art. 267 kk. mówi, że karze podlega tylko ten, kto bez uprawnienia uzyskuje informacje dla niego nieprzeznaczone.
Czytaj więcej: https://www.dziennikzachodni.pl/artykul/ ... ,id,t.html
Nagrywać tak, rozpowszechniać nie.
W rzeczywistości nie ma przepisów, które by zakazywały nagrywania urzędników. Jest to prawnie dopuszczalne wtedy, gdy rozmowa jest związana z wykonywaniem przez urzędnika zawodowych obowiązków. Nagrywanie jest legalne, jeśli ktoś rejestruje wiadomości, do których uzyskania ma prawo. Art. 267 kk. mówi, że karze podlega tylko ten, kto bez uprawnienia uzyskuje informacje dla niego nieprzeznaczone.
Czytaj więcej: https://www.dziennikzachodni.pl/artykul/ ... ,id,t.html
Oprócz Klient nagrywa..ma prawo? - Pomoc społeczna (forum ogólne) przeczytaj również:
Pełnomocnictwo dla komornika
Czy liczyć zas. celowy na posiłek żywość do celówki
zasiłek stały aktualizacja i brak klienta
POMOCY!!
Przewidywane wykonanie w CAS
Kto wydaje decyzję umieszczającą do prywatnego domu pomocy
pobyt w szpitalu a zasiłek stały pomocy proszę
klientka żąda wydania opinii
hospicjum a zasiłek
wyrównanie renty
RPO WP 2014-2020 - poddziałania 6.1.2.
Postanowienie
zmiana decyzji
zas.okresowy powód
Skierowanie do DPS bez dokumentacji?
Pytanie