Legitymacja dla pracownika - Kadry

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 18 sie 2021, 9:26

Witajcie pracownik ma upoważnienie do przeprowadzania wywiadów do dodatku mieszkaniowego na czas nieokreślony. Nie mam już miejsca na pieczęć i date w legitymacji. Moje pytanie brzmi wydaje nową z nowym nr z tego roku czy wpisuje kontunuację i pracownik musi nosic przy sobie dwie legitymacje? Jest jakis przepis który określa jak postępować z legitymacjami? Pracownik odpowiedzialny za dodatki mieszkaniowe może przeprowadzać wywiady czy powinna to być osoba która nie jest związana z przyznawaniem dodatku mieszkaniowego?
Hania2016
Praktykant
Posty: 23
Od: 15 cze 2021, 21:40
Zajmuję się: Kadry


Napisano: 19 sie 2021, 8:12

jak mi się skończyło miejsce dostałam legitymację z numerem ew. z danego roku. Bez jakiejś kontynuacji. Poprzednią oddałam.
Co do dm chyba nie ma przepisu, który by tego zabraniał
Ab alio expectes, alteri quod feceris
malinkka
Referent
Posty: 331
Od: 28 gru 2018, 10:20
Zajmuję się: PS



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem