
W czerwcu tego roku zostałam zatrudniona w dziale finansowym ops i powierzono mi obowiązki ewidencji majątku. Mój problem dotyczy likwidacji składników majątku, którą przekazano mi "w trakcie". Oficjalnie jest Komisja Likwidacyjna a nieoficjalnie ja ogarniam temat. Zgodnie z instrukcją wewnętrzną zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (zsee) został zgłoszony do odbioru firmie zajmującej się nieodpłatnym odbiorem i utylizacją. W tej kwestii otrzymałam informację, że termin odbioru jest bliżej nieokreślony, że będą się kontaktować telefonicznie. No i czekamy.
Elementy wskazane jako złom zostały już odebrane i tu Pan ze skupu zapytany o kartę przekazania odpadów poinformował, że od maja tego roku kpo sporządza posiadacz odpadów.
Ok - ściągnęłam wzór kpo i zaczęłam wypełniać. Nr rejestrowy

Sprawdziłam ten rejestr i np. w województwie wielkopolskim tylko dwa ops widnieją. Czy ktoś z Was wnioskował o nadanie tego nr? Jak wypełnić wniosek? Siedzę nad tym trzeci dzień... Pracownik pełniący obowiązki przede mną jest w tej chwili na 3 tyg. urlopie wypoczynkowym. Ostatnia likwidacja miała miejsce dwa lata temu a zmiany zaszły w 2018 więc sprawa jest świeża.
Pomyślałam, że zadzwonię do któregoś ops z rejestru i zapytam bezpośrednio, ale... spróbuję najpierw incognito na forum

Będę wdzięczna za jakieś podpowiedzi.