niedopłacony podatek - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 13 lis 2015, 11:43

Witam, ZUS dopatrzył się, że za zleceniobiorcę niepotrzebnie były odprowadzone składki i w związku z tym po korektach powstała niedopłata podatku do US. Sprawa dotyczy 2012 roku. Z ZUS-em poradziłam sobie natomiast nie wiem co zrobić z US. Zleceniobiorca był jednorazowo zatrudniony i należy mu się ok. 7 zł a do US 49zł z wypłatą nie ma problemu ale jak wykazać w PIT 11 i PIT4R za 2015r. Proszę o pomoc.
Iza5


Napisano: 17 lis 2015, 12:47

Ponawiam prośbę o pomoc
Iza5

Napisano: 18 lis 2015, 15:17

Z Urzędem Skarbowym nie ma problemu bo jeżeli robisz korektę listy to podatek naliczasz na bieżąco. Nie robi się korekt lat ubiegłych. Na tamten moment było dobrze. Zus wymaga korekt bo to związane z wyliczeniami świadczeń. Podatek jeżeli jest nadpłata lub niedopłata, którą korygujesz teraz to wykazujesz w deklaracjach dotyczących miesiąca, w którym dokonujesz korekty. Już to przerabiałam.
ilomig1



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x