niepodjęte świadczenia we wrześniu 2017 - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 20 paź 2017, 14:20

co zrobić w sytuacji gdy klienta nie podjęła świadczeń 500+ za wrzesień 2017 roku. Wypłata była gotówką w baku. Klienta nie zgłosiła się, nie można się z nią skontaktować. Czy wygaszamy świadczenia ponieważ wrzesień był ostatnim miesiące świadczeniowym, czy robię listę i wypłacam jej wrzesień?
nowa3
Praktykant
Posty: 37
Od: 15 mar 2017, 12:54
Zajmuję się: ŚR


Napisano: 20 paź 2017, 15:16

art 23 ust 4 i 6
adrianwarss
Stażysta
Posty: 160
Od: 02 maja 2017, 12:37
Zajmuję się: niczym



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x