Notatka do Sądu POMÓŻCIE!!!

Wybrane tematy:
Informacja o przyznaniu świadczenia pieniężnego Ukraina Wzór decyzji przyznającej zasiłek rodzinny + dodatki ZŁOTÓWKA ZA ZŁOTÓWKĘ CV i adres Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych do AOON ZUS - pismo o zaprzestaniu płacenia skł. em-rent. Wniosek o udostepnienie dokumentacji medycznej
ODPOWIEDZ
~Welka

Notatka do Sądu POMÓŻCIE!!!

Post autor: ~Welka »

Hej, wczoraj byłam na interwencji (pierwszy raz w mojej \'karierze\' pracownika socjalnego), ogólnie pracuję zaledwie od kilku miesięcy. Dostałam zgłoszenie od małoletniego, że jego matka pije, poszła na libację z półrocznym dzieckiem. Pojechałam tam z Policją, zresztą przebieg zdarzenia nie jest tak ważny. Policjanci zasugerowali, żebym napisała notatkę do Sądu. Jak to się robi??? Jak normalne sprawozdanie z interwencji? Gdzie to muszę dostarczyć? Bezpośrednio do Sądu Rodzinnego (?), czy do Kuratora zajmującego się tą rodziną? Jestem zielona, błagam, pomóżcie!!
~Mania

Re: Notatka do Sądu POMÓŻCIE!!!

Post autor: ~Mania »

Chodziło o notatkę do sądu rodzinnego z prośbą o wgląd w sytuację małoletniego!
~Mania

Re: Notatka do Sądu POMÓŻCIE!!!

Post autor: ~Mania »

Wniosek o wgląd w sytuację dziecka

(pieczątka szkoły) Miejscowość, dnia .......................

Sąd Rejonowy
w .....................................
Wydział Rodzinny i Nieletnich
Wnoszę o:

Wgląd w sytuację uczennicy/ucznia ……………………………………………….…………………………
urodzonej/go …………………………………. w …………………………………………………….............
zamieszkałej/go …………………………………………………………………………………………..……..

Uzasadnienie