Napisano: 27 gru 2021, 13:08
Nasz znak:GOPS.5100.24.2022 …..., dnia 03.01.2022r.
P. …......
zam..............
….................
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 §1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm.) oraz art. 106 ust.5 ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004r. (j.t. Dz. U. z 2021r. Poz. 2268 ze zm.),
zawiadamiam
że w dniu 3 stycznia 2022r. - w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 lipca 2021r. w sprawie zweryfikowanych kryteriów dochodowych oraz kwot świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej (Dz. U. z 2021r. poz.1296) – zostało wszczęte z urzędu postępowanie administracyjne w sprawie o ustalenie od dnia 1 stycznia 2022r. nowej wysokości zasiłku stałego dla P. …......... zam. ul. …...............
W związku z prowadzonym postępowaniem informuję, że ma Pan prawo składania osobiście, przez pełnomocnika, bądź na piśmie: wyjaśnień, wszelkich dokumentów i dowodów mogących mieć znaczenie dla rozstrzygnięcia tej sprawy w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia. Zgodnie z art. 10 § 1 kodeksu postępowania administracyjnego może Pan zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym oraz wypowiedzieć się co do zebranych dowodów, przeglądać zgromadzone akta sprawy w dniach i godzinach pracy tutejszego Ośrodka Pomocy Społecznej, tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w terminie określonym powyżej.
Otrzymują:
1.Adresat,
2.aa.