ocenę r.z. kto pisze? - Stare tematy

  
Strona 2 z 3    [ Posty: 25 ]

Napisano: 20 wrz 2011, 20:11

ale organizator to na logikę jakaś instytucja w sensie kilka osób i kto np może to pisać? jakiś wybrany pracownik a podpisywać dyrektor PCPR?
a ten pedagog psycholog to powinien być zatrudniony w PCPR czy u innego organizatora?
~ewa


Napisano: 20 wrz 2011, 23:52

Organizatorem może być 1/ osobna jednostka powołana przez starostę, 2/ ngo wybrana w konkursie 3/PCPR - to zależy od starosty.
Jeśli starosta powoła na organizatora pcpr, to trzeba stworzyć w nim zespół pieczy zastępczej, w skład którego wchodzą koordynatorzy ale też i inni specjaliści, którzy robią całą robotę merytoryczną dotyczącą pieczy zastępczej. Świadczenia dla rz, porozumienia, decyzje, alimentacje ...... - obsługa administracyjna zostaje w PCPR. Za wszystko odpowiada dyrektor PCPR i on może podpisywać wszystkie pisma wychodzące (chyba, że kogoś upoważni). Organizacja, obieg dokumentów to już sprawa każdego PCPR-u.
Tak więc rozumiem, że opinie pisze pracownik/koordynator zespołu pieczy zastępczej, a podpisuje dyrektor PCPR-u który jest organizatorem.
~laura

Napisano: 21 wrz 2011, 14:41

opinię ma robić organizator, faktycznie będzie to robił zatrudniony przez niego koordynator, a jak takiego rodzina nie będzie miała, to pracownik organizatora, wywiadu nie będzie, to od koordynatora czy też innego pracownika organizatora będzie zależało o co będzie pytał rodzinę i co napisze w opinii.
~pcpr

Napisano: 21 wrz 2011, 22:51

Tylko ciekawe jak to będzie skoro wiadomo już iż od początku koordynatora dostaną tylko nowe rodziny a reszta... i jak tu pisać sprawozdanie do sądu jak pracownik pcpr (urzędnik - bo nie będzie już pracowników socjalnych) nie będzie mógł wejść do rodziny. Bo niby czemu ma go rodzina wpuszczać. Na jakiej podstawie ma rodzinę ktoś nachodzić zwłaszcza jakiś urzędas. Kolejny bubel w ustawie. Tak sobie myślę, że jako urzędnik będę dzwonił do nich i przez telefon wypytywał się a później jako \"organizator pieczy\" będę pisał sprawozdanie do sądu. Tylko co jak rodzina nie będzie miała telefonu.......
~Grzegorz

Napisano: 22 wrz 2011, 10:40

Wszystko zależy od organizacji pracy, urzędnik jeśli ma legitymację też może wejść do rodziny, która ma pomoc ze środków publicznych (tak był na początku PCPR), ponadto w zespole może być dodatkowy koordynator na pozostałe rodziny - największy problem to czy na to będą środki finansowe ?
~laura

Napisano: 22 wrz 2011, 11:15

czyli waszym zdaniem pracownik pcpr jako członek tego zespołu załużmy z uprawnieniami pracownika socjalnego (ale faktycznie \"zdegradowany\" na jakiegoś inspektora bezie pisał opinie o straych rodzinach a o nowych koordynator? to na jakieś góra do 10 lat będzie o kim pisać choć coraz mniej będzie tych starych rodzin z każdym rokiem
~a

Napisano: 23 wrz 2011, 17:00

mam wrażenie że wszyscy tutaj rolę pracownika socjalnego ograniczają do pisania opinii do sądu... a przecież wiadomo, że tak nie jest. Rola pracownika socjalnego dotychczas była bardzo znacząca a teraz... Takie wymagania były wobec pracowników socjalnych, mały krąg ludzi posiadał uprawnieni zgodnie z ustawą o pomocy społecznej, później troszkę ten krąg się poszerzył ale po co, skoro pracy dla nich nie będzie. W jakim celu Państwo otwierało kierunki i kształciło całe rzesze pracowników socjalnych, żeby ich teraz wyrzucić??? Takie rzeczy tylko u nas.
~pcpr

Napisano: 23 wrz 2011, 21:28

właśnie dlatego interesuje mni ten temt, lubie swoja prace w terenie i chciała bym zachować te opinie dla siebie. Jesli nie uda mi się tego przeforsować zostanę urzędasem siedzacym na tyłku w pcpr i nie bedę miala kontaktu z ludzmi. Przykre to jest dla mnie bo wiekszość moich rodzin lubiłam i chciala bym nadal sie z nimi widywać
~ewa

Napisano: 23 wrz 2011, 23:18

Tak,to przykre. Po co były specjalizacje pracy z rodziną? W sumie w zespole pieczy zastępczej może być tez zatrudniony pracownik socjalny,psycholog, tylko kto zatrudni jeśli nie ma na koordynatorów którzy są obowiązkowi. U nas w powiecie wyliczyli, że potrzeba dodatkowo 800 000,- na najważniejsze zadania. Jesteśmy niedużym powiatem. A jak to u was wygląda?
~laura

Napisano: 24 wrz 2011, 23:30

to kto waszym zdaniempowinien być zatrudniony jaki sprcjalista (wykształcenie itp) U nas na razie ma być bezkoordynatorów ale to na rok 2012 potem trudno powiedzieć
~kaja



  
Strona 2 z 3    [ Posty: 25 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x