Od czego zacząć- pomocy - Stypendia

Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 12 kwie 2017, 10:37

jestem nowa w temacie stypendium. W grudniu 2016 wypłaciłam stypendium za październik , listopad, grudzień. Na decyzji było napisane stypendium szkolne dla... na rok szkolny 2016/2017. I że przyznano na okres trzech miesięcy, nic dalej że później będzie druga transza. Wnioski składane były do 15 września dochody za sierpień. od czego teraz zacząć . Oświadczenia że sytuacja się nie zmieniła???? Czy weryfikacja dochodu za marzec . decyzja zmieniająca. pomocy co mam robić pracuje w Talesie.
Tatiana08
Praktykant
Od: 13 mar 2017, 11:37
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 12 kwie 2017, 12:12

Czemu przyznałaś tylko za 3 miesiące a za wrzesień stypendium się nie należy ? U mnie jak dostajemy II transze dotacji wzywam strony do podpisania zgody na zmianę decyzji,dzielę pieniądze a następnie wydaję decyzję zmieniającą przyznająca stypendium na dalszą cześć roku szkolnego tj, styczeń-czerwiec
riscossa
Praktykant
Od: 28 paź 2016, 13:08
Zajmuję się: stypendia szkolne

Napisano: 12 kwie 2017, 12:49

Tatiana08 pisze: od czego teraz zacząć . Oświadczenia że sytuacja się nie zmieniła???? Czy weryfikacja dochodu za marzec . decyzja zmieniająca. pomocy co mam robić pracuje w Talesie.
Najlepiej to zacząć od przeczytania ustaw i uchwały rady miejskiej. Serio tam jest napisane jak weryfikujesz dochód.

Ustawa o systemie oświaty odsyła Cię do ustawy o pomocy społecznej art 8: - Za dochód uważa się sumę miesięcznych przychodów z miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku.

Skoro Ci nikt nie składa nowego wniosku to dochodu nie weryfikuj bo nie masz żadnych przepisów które by Ci na to pozwalały. Dodatkowo ustawa o systemie oświaty dość jasno reguluje kwestie związane z informowaniem o zmianie sytuacji - to strona postępowania ma powiadomić o ewentualnej zmianie. Skoro ustawa Cię nie obliguje do "weryfikacji dochodu przy każdorazowej zmianie decyzji" to po co sobie dokładać roboty....