OW - dowody księgowe - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 10 lis 2021, 9:05

Z OW opłacam tylko umowy zlecenie, nie mam faktur. Moje dokumenty księgowe to listy płac, wyciągi bankowe, do umów zleceń otrzymuje rachunki od zleceniobiorców. Czy rachunki do umów zleceń powinny być jakoś specjalnie opisane lub opieczętowane? Czy to dotyczy tylko faktur.
Aga.Ops
Stażysta
Posty: 77
Od: 08 gru 2020, 10:29
Zajmuję się: Księgowość, płace, kadry


Napisano: 10 lis 2021, 11:51

Podłączam się do pytania. Też mam umowy zlecenia, będę za nie wypłacać w grudniu i zastanawiam się jak opisać. Pomyślałam, żeby zrobić to jakoś ładnie, tzn. podobnie jak mam załączniki do projektu unijnego i chętnie poczytam jak sobie to rozwiązaliście u siebie;)
Paulinka z GOPSu
Starszy referent
Posty: 757
Od: 24 paź 2017, 14:38
Zajmuję się: Księgowość

Napisano: 15 lis 2021, 11:39

ja zrobiłam opis do list płac podobny do tych z projektów unijnych, tylko wstawiłam logo ministerstwa.
mania0m0
Referent
Posty: 378
Od: 30 maja 2018, 15:03
Zajmuję się: księgowością OPS



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x