Pismo w sprawie dofinansowania do pieluchomajtek

ODPOWIEDZ
Matix
Stażysta
Posty: 198
Rejestracja: 05 kwie 2017, 14:45
Zajmuję się: dofinansowania
Kontakt:

Pismo w sprawie dofinansowania do pieluchomajtek

Post autor: Matix »

Przy wypłacie dofinansowania do środków pomocniczych mamy regułkę w Tyldzie, że informujemy, że przyznane dofinansowanie w wysokości (...) na zakup środków pomocniczych zostało przekazane na konto bankowe zgodnie z oświadczeniem. I tyle. Ale wpadła do nas babka i powiedziała, że była u prawnika i on potwierdził jej, że mamy obowiązek pisać za jakie miesiące wypłacamy. Nie wyobrażam sobie dopisywać każdemu jeszcze te miesiące. Z drugiej strony można by tylko jej to robić, ale to będzie kolejne nasze nagięcie swoich zasad względem tej pani. Podpowiecie coś?
pracownik MOPR
Praktykant
Posty: 29
Rejestracja: 11 kwie 2019, 15:21
Zajmuję się: środki PFRON
Kontakt:

Re: Pismo w sprawie dofinansowania do pieluchomajtek

Post autor: pracownik MOPR »

My w Tyldzie dopisujemy sobie za jakie miesiące wypłata. Gdzieś w uwagach po prostu- ale to informacja dla nas, żeby nie wypłacic później za to samo. A ta Pani chce w piśmie taką informację?? Faktury jej odeślijcie po prostu po rozliczeniu i niech sobie sprawdza.
Matix
Stażysta
Posty: 198
Rejestracja: 05 kwie 2017, 14:45
Zajmuję się: dofinansowania
Kontakt:

Re: Pismo w sprawie dofinansowania do pieluchomajtek

Post autor: Matix »

Tak, w piśmie chciała. Przed chwilą też o tych fakturach pomyśleliśmy.
Dzięki.
ODPOWIEDZ