pomocy - Problemy techniczne z oprogramowaniem

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 05 sty 2009, 10:22

co ma zrobić gdy chcąc otworzyć pomost pokazuje mi się komunikat \" niedostępny dysk h skontaktuj się z administratorem\" do tego nikt nie odbiera telefonu
~eee


Napisano: 05 sty 2009, 13:44

Dysk H to tak zwany dysk wspólny, gdzie są przechowywane wydruki i inne potrzebne pliki. Musi być zamapowany aby Pomost poprawnie pracował. Rozumiem że sprawa jest pilna, bo uniemożliwia pracę, więc jeśli ma Pan/Pani problem z dodzwonieniem się do serwisu, proszę przesłać mi namiary telefoniczne na [email protected] - zadzwonimy i pomożemy.
P.S. We wszystkich tego typu pilnych sprawach radzę raczej pisać na naszym forum www.public.sygnity.pl/forum/ ono jest przeglądane na bieżąco i odpowiedź jest dużo szybsza niż tutaj.
pozdrawiam
Tomek
~SYGNITY



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x