pomocy
Re: pomocy
Dysk H to tak zwany dysk wspólny, gdzie są przechowywane wydruki i inne potrzebne pliki. Musi być zamapowany aby Pomost poprawnie pracował. Rozumiem że sprawa jest pilna, bo uniemożliwia pracę, więc jeśli ma Pan/Pani problem z dodzwonieniem się do serwisu, proszę przesłać mi namiary telefoniczne na [email protected] - zadzwonimy i pomożemy.
P.S. We wszystkich tego typu pilnych sprawach radzę raczej pisać na naszym forum www.public.sygnity.pl/forum/ ono jest przeglądane na bieżąco i odpowiedź jest dużo szybsza niż tutaj.
pozdrawiam
Tomek
P.S. We wszystkich tego typu pilnych sprawach radzę raczej pisać na naszym forum www.public.sygnity.pl/forum/ ono jest przeglądane na bieżąco i odpowiedź jest dużo szybsza niż tutaj.
pozdrawiam
Tomek
Oprócz pomocy - Problemy techniczne z oprogramowaniem przeczytaj również:
top team
jak wyszukać błąd w zbiorze centralnym?????
Pomocy - wydruk - polskie znaki
brak dostepu do bazy SR
budżet a listy wypłat Sygnity
odsetki w Nemezisie
MPiPS dział 1 zatrudnienie
sprawozdania jednorazowe- problem z wysłaniem
przynalezność do organu wlaściwego
zmina decyzji w top team
błąd 1896
SYGNITY - ZMIAN DECYZJI FA
refundacja
organ właściwy dłużnika
pomost
resjestr dłużników