pomocy

Wybrane tematy:
Podpis klienta pod wywiadem POMOST STD Błąd sprawozdania Sprawozdania MRiPS-06 (wersja 1.04a) za 2021 Odnowienie certyfikatu Brak możliwości wygenerowania sprawozdania SKŁ ZDR pytanie odnośnie poprawności danych problem z wydrukiem informacji /decyzji w Sygnity
ODPOWIEDZ
~eee

pomocy

Post autor: ~eee »

co ma zrobić gdy chcąc otworzyć pomost pokazuje mi się komunikat \" niedostępny dysk h skontaktuj się z administratorem\" do tego nikt nie odbiera telefonu
~SYGNITY

Re: pomocy

Post autor: ~SYGNITY »

Dysk H to tak zwany dysk wspólny, gdzie są przechowywane wydruki i inne potrzebne pliki. Musi być zamapowany aby Pomost poprawnie pracował. Rozumiem że sprawa jest pilna, bo uniemożliwia pracę, więc jeśli ma Pan/Pani problem z dodzwonieniem się do serwisu, proszę przesłać mi namiary telefoniczne na [email protected] - zadzwonimy i pomożemy.
P.S. We wszystkich tego typu pilnych sprawach radzę raczej pisać na naszym forum www.public.sygnity.pl/forum/ ono jest przeglądane na bieżąco i odpowiedź jest dużo szybsza niż tutaj.
pozdrawiam
Tomek
ODPOWIEDZ