pomocy-e-mail

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 19 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 18 mar 2020, 14:32

Witam, dopiero na ten rok wykupiłam licencję z sygnity na wysyłanie powiadomień e-mail. Mam wszystko zainstalowane, ale nie wiem co dalej. Czy ma ktoś taka instrukcję krok po kroku co z tym dalej zrobić? Czy trzeba uzupełniać/tworzyć jakieś szablony? do tej pory robiłam wszystko ręcznie, tzn. kopiowałam inform o przyznaniu i wysyłałam z poczty GOPS. Teraz kupiłam licencję a i tak nie umiem z tego korzystać. Bardzo proszę o pomoc.
dorota202
Referent
Posty: 213
Od: 23 maja 2017, 11:00
Zajmuję się: Św/FA


Napisano: 19 mar 2020, 10:08

Nikt nie wie? wszyscy wysyłają e-maile a nikt nie pomoże?
dorota202
Referent
Posty: 213
Od: 23 maja 2017, 11:00
Zajmuję się: Św/FA

Napisano: 19 mar 2020, 10:23

w załączeniu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2020, 10:28 przez marzenasaw, łącznie zmieniany 1 raz.
marzenasaw
Stażysta
Posty: 80
Od: 11 wrz 2019, 19:56
Zajmuję się: ŚW, DS

Napisano: 19 mar 2020, 10:26

jak ci sie nie uda to napisz @ do sygnity, oni na pewno ci pomogą.
marzenasaw
Stażysta
Posty: 80
Od: 11 wrz 2019, 19:56
Zajmuję się: ŚW, DS

Napisano: 19 mar 2020, 11:35

Dziękuję za odp , będę próbować. Wczoraj próbowałam na koleżance, dostała "pustego" e-maila. Weszłam w słowniki powiadomień, jest tam szablon inf, ale nie wiem co z tym dalej zrobić. Ja robię tak: decyzje- wybieram dana inf-operacje-wyślij powiadomienie e-mail- otwiera się okna "wyślij e-mail", klikam pobierz wzorzec a tam szaro, jeśli chcę wysłać mimo tego, klikam wyślij i pojawia się komunikat: wiadomość czeka na potwierdzenie przez administratora.
Potem wchodzę: administracja- rejestr powiadomień-pokazuje się to co chciałam wysłać jako wiadomość od pracownika(jako rodzaj zdarzenia), status-przygotowane, rodzaj-manualny, klikam wyślij powiadomienie,zmienia się status na : do wysłania. W parametrach syst mam ustawione opóźnienie 4godziny, po tym czasie do osoby dochodzi "pusty" e-mail.
CO ROBIĘ ŹLE???
dorota202
Referent
Posty: 213
Od: 23 maja 2017, 11:00
Zajmuję się: Św/FA

Napisano: 19 mar 2020, 11:45

Musisz wejść w Usługi-słownik tekstów do powiadomień-trzecie od dołu informacja o przyznaniu sw email- modyfikuj dane i możesz napisać dowolną informację, umieścić dowolny tekst i znaczniki
Karolina98765
Praktykant
Posty: 12
Od: 14 cze 2017, 12:44
Zajmuję się: ŚW DS

Napisano: 19 mar 2020, 11:57

karolina98765, MAM TO ZROBIONE!!! I DALEJ NIC.
dorota202
Referent
Posty: 213
Od: 23 maja 2017, 11:00
Zajmuję się: Św/FA

Napisano: 19 mar 2020, 12:03

a w konfiguracji powiadomień masz zaznaczone zatwierdzenie informacji o przyznaniu świadczenia na email?
Karolina98765
Praktykant
Posty: 12
Od: 14 cze 2017, 12:44
Zajmuję się: ŚW DS

Napisano: 19 mar 2020, 12:28

o ile dobrze zrozumiałam to wysyłasz emaile z poziomu decyzji? tam nie wiem dlaczego nie pojawia się tekst decyzji zatwierdzanej. Spróbuj wejść w usługi rejestr powiadomień i tam zawsze po zatwierdzeniu decyzji i wpisaniu wcześniejszym we wniosku emaila wnioskodawcy wygeneruje się email i klikasz tylko wyslij powiadomienie. Od niedawna jest opcja modyfikacji tej wiadomości.
Karolina98765
Praktykant
Posty: 12
Od: 14 cze 2017, 12:44
Zajmuję się: ŚW DS

Napisano: 19 mar 2020, 13:36

tak mam ustawione w konfig powiadomień i tak wysyłam z poziomu decyzji, myślałam że tak się to robi. Dziękuję za pomoc, sprawdzę jak będę miała "świeże" decyzje.
dorota202
Referent
Posty: 213
Od: 23 maja 2017, 11:00
Zajmuję się: Św/FA


  
Strona 1 z 2    [ Posty: 19 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron Usuń ciasteczka witryny