Błagam pomocy!!!
Dziś kolejny dzień pracy z moim nowym, zaktualizowanym Sygnity
Jak co dzień musi pojawić się jakiś problem i coś co do tej pory zajmowało kilka minut teraz ciągnie się godzinami.
Mam problem z przekazaniem do kasy zlecenia wypłaty (tzw. dokumentu KW) Zawsze przygotowywałam zlecenie wypłaty do środków do kasy za pomocą kolejno wykonywanych opcji:
1. listy wypłat
2. listy wypłat - banki
3. potwierdzenie odbioru wypłaty - 2 szt.
4. kolejno generowałam rodzaj świadczenia które powinno być wydrukowane i program przygotowywał mi śliczne zlecenia wypłaty środków do kasy.
Miało ono formę zgrabnej tabelki w której widniały wszystkie dane wnioskodawcy, była wskazana nazwa świadczenia, kwota, podział kasowy na Ma i Winien, miejsce na podpisy osób wystawiających, sprawdzających, zatwierdzających.
Było wszystko
Dziś widzę tylko możliwość przygotowania zlecenia wypłaty za pomocą przygotowywania kolejno: 1. listy wypłat, 2. listy wypłat - banki, 3. zlecenie wypłaty. i Tam wyskakuje mi już gotowe, na moje oko nie do zmodyfikowania zlecenie wypłaty które powinnam zanieść do punktu kasowego. Wygląda ono w ten sposób, iz widnieje w nim imię i nazwisko wnioskodawcy, adres, kwota i kwota słownie. Żadnego miejsca na podpis osoby zatwierdzającej, żadnej formułki "kwotę powyższą otrzymałem", brak miejsca na podpis odbiorcy.
Czy ktoś z was też ma wypłaty środków w kasie i wie jak to prawidłowo przygotować żeby było jak kiedyś