pomost - problem zbiory - Oprogramowanie

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 20 lip 2021, 12:58

Witam. Co zrobić, aby w zbiorach nie wykazywało jako błąd brak aktualizacji wywiadu, który ze względu na Covid nie był przeprowadzony.
A.T1234
Praktykant
Posty: 1
Od: 20 lip 2021, 12:44
Zajmuję się: pracownik socjalny


Napisano: 21 lip 2021, 8:23

Najlepiej zapytać dostawcę oprogramowania, ale już w 2020 r. było sugerowane wprowadzenie rozszerzenia aby tego typu wywiady m.in. "telefoniczne" w związku z COVID były dodawane jako "ustalenie sytuacji na podstawie o której mowa w Art. 15o. ust. 1. zmiany ustawy w s COVID 19". Szczegółowa instrukcja była w 2020 r. https://public.sygnity.pl/zabezpieczeni ... 22020-1144

gdzie jest napisane ze wywiad może być przeprowadzony "1) rozmowy telefonicznej z pracownikiem socjalnym, oraz". Nie jestem pracownikiem socjalnym, ale wydaje mi się, że nadal mają taką możliwość? a jeśli komuś się po prostu nie chce nawet zadzwonić, no to cóż poradzisz.

https://public.sygnity.pl/forums/viewto ... 02&t=25972
Tutaj też masz ciekawy temat - przeczytaj go do końca.
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x