~do Emilki
Wiesz co jeśli my mamy niewydolność z trudnościami szkolnymi / niepowodzeniami szkolnymi dziecka - praktykuje się działania dwutorowe. Zawsze .
1. Praca z rodziną - rodzicami ; Spotkania tzw. konsultacje wychowawcze, treningi kształtowania i egzekwowania pożądanej postawy u dziecka,( edukacja) - pod tą konkretną nazwą, organizowane w postaci tychże konsultacji ind. i grupowych w OPS.
2. Współpraca ze szkołą. Po pierwsze zwołuje się Spotkanie z przedstawicielami oświaty : pedagog, dyrektor, psycholog- na spotkaniu tym ustala się w ramach współpracy z instytucjami ( segregator Asysta rodzinna-współpraca- 602

\" Program przezwyciężenia trudności op- wych w zakresie edukacji szkolnej dziecka.\"
Ustalamy, ujednolicamy działania. Dzielimy na 2 instytucje , tj: pedagog w szkole/ asystent w rodzinie.
Co jakiś czas weryfikowanie - ocena. ( posiedzenie)
Konkretnie : program naprawczy np. Furmana dla dziecka - wspomaganie jego rozwoju.+ terapia w Poradni itd.
Ja nie mówię ,że robicie źle.
Ale w razie\" W\" - kontrolujący pytając o podjęte działania , nie chcą słyszeć - wie pan były to rozmowy , spotkania z asystentem- Tak.
Ale w jakim charakterze zapytają, jaki był ich cel , - jakie efekty zakładane .