problem z EMPATIĄ - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 29 mar 2017, 9:45

Sprawdzam osoby występujące we wniosku: mam imię, nazwisko, pesel, datę urodz., adres zameld. - a tu takie coś:
Ostrzeżenie Na podstawie podanych danych nie można jednoznacznie zweryfikować występowania osoby w Centralnej Bazie Beneficjentów. Podane kryteria są zbyt ogólne.

Ktoś coś poradzi?
laris86
Praktykant
Posty: 8
Od: 30 kwie 2012, 14:16
Zajmuję się: ŚR/FA


Napisano: 29 mar 2017, 13:08

o też takie coś mam.

odpowiedź z SYGNITY:

Treść rozwiązania:
Ostrzeżenie takie oznacza, że sprawdzenie osoby nie jest obecnie możliwe. Przyczyną wystąpienia takiego komunikatu mogą być błędnie uzupełnione dane na wniosku, brak połączenia z siecią, brak połączenia z serwerem Emp@tia (błąd po stronie systemu CSIZS Emp@tia). W związku z tym po otrzymaniu takiego komunikatu należy upewnić się, że podane we wniosku dane osobowe są dobrze uzupełnione (np. czy nazwisko nie zawiera znaków spacji itp.), zweryfikować połączenie sieciowe, sprawdzić w dzienniku zdarzeń systemu Emp@tia odpowiedź na zdarzenie ?[CBB] Weryfikuj występowanie osoby? lub spróbować wykonać weryfikację pobierania świadczeń z poziomu okna "Weryfikacja wniosku [numer wniosku] w systemie zewnętrznym" (menu Weryfikacja>Weryfikacja pobierania świadczeń w innych Jednostkach Terenowych) w celu uzyskania dokładnego komunikatu z CSIZS wskazującego na przyczynę niemożności przeprowadzenia weryfikacji.


Ja sprawdziłam poprzez jednostki terytorialne.
w module ŚW jest wszystko okey, a w modułach FA i ŚR wystepuje bład;-)
***************************************
Człowiek nie jest taki, co by sobie nie poradził:)
POCAHONTAS
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 25 lis 2005, 10:00
Zajmuję się:
Lokalizacja: Pomorze, Polska

Napisano: 29 mar 2017, 13:23

POCAHONTAS pisze:w module ŚW jest wszystko okey, a w modułach FA i ŚR wystepuje bład;-)
tak może być, bo to dwie różne bazy danych (CBB500 vs CBB) i nie mają tych samych kontroli - zależy to od Wykonawcy Emp@tii, nie od nas. Doradzam sprawdzenie wg naszego rozwiązania, bo tam powinna być wskazana istota problemu, czyli która informacja zdaniem CBB jest niepoprawna (a zdaniem CBB500 poprawna :) ) i jak się tę informacje poprawi np. usunie spację w numerze dowodu, to automat wyśle dane do CBB i po jakimś czasie się zapiszą poprawnie (ten czas znów nie zależy od nas tylko od CBB).
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 29 mar 2017, 13:54

dziennik zdarzeń to dla mnie magia - tyle tam znaczków;-)



sprawdziłam przez Jednostki terytorialne i wyszło mi,że nie występuje ta osoba w innych jednostkach.
***************************************
Człowiek nie jest taki, co by sobie nie poradził:)
POCAHONTAS
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 25 lis 2005, 10:00
Zajmuję się:
Lokalizacja: Pomorze, Polska



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x