Napisano: 29 mar 2017, 13:08
o też takie coś mam.
odpowiedź z SYGNITY:
Treść rozwiązania:
Ostrzeżenie takie oznacza, że sprawdzenie osoby nie jest obecnie możliwe. Przyczyną wystąpienia takiego komunikatu mogą być błędnie uzupełnione dane na wniosku, brak połączenia z siecią, brak połączenia z serwerem Emp@tia (błąd po stronie systemu CSIZS Emp@tia). W związku z tym po otrzymaniu takiego komunikatu należy upewnić się, że podane we wniosku dane osobowe są dobrze uzupełnione (np. czy nazwisko nie zawiera znaków spacji itp.), zweryfikować połączenie sieciowe, sprawdzić w dzienniku zdarzeń systemu Emp@tia odpowiedź na zdarzenie ?[CBB] Weryfikuj występowanie osoby? lub spróbować wykonać weryfikację pobierania świadczeń z poziomu okna "Weryfikacja wniosku [numer wniosku] w systemie zewnętrznym" (menu Weryfikacja>Weryfikacja pobierania świadczeń w innych Jednostkach Terenowych) w celu uzyskania dokładnego komunikatu z CSIZS wskazującego na przyczynę niemożności przeprowadzenia weryfikacji.
Ja sprawdziłam poprzez jednostki terytorialne.
w module ŚW jest wszystko okey, a w modułach FA i ŚR wystepuje bład;-)
***************************************
Człowiek nie jest taki, co by sobie nie poradził:)