Problem z fakutrą

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Moderator: heiland

Napisano: 13 lut 2020, 17:42

Hej wprowadziłam dziś w pomost fakturę za DPS po czym ją usunelam bo złe kwoty mi weszły. Zmieniłam kwoty i chciałam znów wprowadzić fakturę Ale już nie mogłam bo widnieje wykonanie i to ta faktura którą wcześniej usunelam. Szukałam jej na milion sposobów Ale nie ma. Podpowiedzcie proszę jak ją znaleźć lub co zrobić bo już zgłupiałam. Pozdrawiam
Anta1502
Praktykant
Posty: 25
Od: 18 lip 2019, 17:02
Zajmuję się: Ps


Napisano: 14 lut 2020, 7:17

Nikt nic nie podpowie?
Anta1502
Praktykant
Posty: 25
Od: 18 lip 2019, 17:02
Zajmuję się: Ps

Napisano: 14 lut 2020, 8:36

Przez Harmonogram realizacji świadczenia sprawdzić Wykonanie.
Ewentualnie na liście dokumentów rozliczeniowych sprawdź, czy nie masz jakiś filtrów włączonych.
Solitudo cordis,
Solitudo animae
Ojciec76
VIP
Posty: 1322
Od: 09 gru 2010, 9:31
Zajmuję się: PS i reszta w zależności od problemu
Lokalizacja: warmia, mazury

Napisano: 14 lut 2020, 9:45

Wszystko to było już sprawdzane. Nawet koleżanki u siebie szukały i nie ma. Na harmonogramie widnieje wykonanie i jest numer dokumentu ale po wejściu w dokumenty rozliczeniowe nie ma takiej faktury.
Anta1502
Praktykant
Posty: 25
Od: 18 lip 2019, 17:02
Zajmuję się: Ps

Napisano: 14 lut 2020, 9:46

Proszę o zgłoszenie na Serwis, pomożemy
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5649
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 14 lut 2020, 10:12

Już wysłano zgłoszenie. Pozdrawiam
Anta1502
Praktykant
Posty: 25
Od: 18 lip 2019, 17:02
Zajmuję się: Ps


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron Usuń ciasteczka witryny